(ویدئو) ایمپالای بدشناس از دام تمساح گریخت و توسط پلنگ شکار شد!

(ویدئو) ایمپالای بدشناس از دام تمساح گریخت و توسط پلنگ شکار شد!

ایمپالا تسلیم نمی‌شود و در نهایت موفق می‌شود، از دام پهن شده‌ی تمساح بگریزد. اما نمی‌داند که شکارچی سریع تری کمین کرده است تا در صورت رهایی از آرواره‌های قدرتمند تمساح، در حرکتی برق آسا شکارش کند.

کد خبر : ۱۱۳۵۴۷
بازدید : ۸۰۶۸۹۳

فرادید | این ویدیو که در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی ضبط شده است، نشان می‌دهد که ایمپالای جوان و بیچاره به کنار حوضچه آب می‌آید تا کمی آب بنوشد. اما تمساحی از میان علفزارها بیرون ‌می‌آید و ایمپالا را به دام می‌اندازد. در این لحظه جدال میان ایمپالای جوان و تمساح شروع می‌شود و چند دقیقه‌ای ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش فرادید، ایمپالا تسلیم نمی‌شود و در نهایت موفق می‌شود، از دام پهن شده‌ی تمساح بگریزد. اما نمی‌داند که شکارچی سریع تری کمین کرده است تا در صورت رهایی از آرواره‌های قدرتمند تمساح، در حرکتی برق آسا شکارش کند.

در لحظه پایانی ویدیو نیز می‌بینیم که پلنگ لاشه ایمپالای نگون بخت را روی درخت می‌برد تا از دست شکارچی‌های فرصت طلب دیگر دورش کند.

آنجلا و کریگ ویکس که این ویدیو را ضبط کرده اند، می‌گویند: این یک تجربه نادر، شوکه کننده و تکرار نشدنی در پارک ملی کروگر برای ما بود. ما توانستیم این منظره را با ۲ پسر ۸ و ۱۱ ساله خود و پدربزرگ‌شان تماشا کنیم.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید