(عکس) پرنده بی‌رحمی که بچه تمساح را از مادرش می‌دزدد

(عکس) پرنده بی‌رحمی که بچه تمساح را از مادرش می‌دزدد

یک حواصیل آبی بزرگ با یک بچه تمساح در دهانش در حال فرار است. تمساح مادر پس از تعقیب بی‌نتیجه‌اش، با ناامیدی خود را به شاخ‌وبرگ‌ها کوبید و باعث همدردی غیرعادی حضار با خودش شد.

کد خبر : ۱۱۳۹۹۴
بازدید : ۴۶۵۵۰

یک عکاس، صحنه دراماتیکی از پرواز یک حواصیل با بچه تمساحی که از مادرش دزدیده، شکار کرده است.

تد رابرتز صحنه‌ای از مرگ و زندگی را در پارک تالاب اورلاندو در فلوریدا ثبت کرد. او که به‌عنوان راهنمای تور داوطلب شده بود، درحالی‌که بین برگزاری تور‌ها منتظر بود، متوجه سروصدا‌هایی شد و دید که یک حواصیل آبی بزرگ با یک بچه تمساح در دهانش در حال فرار است. تمساح مادر پس از تعقیب بی‌نتیجه‌اش، با ناامیدی خود را به شاخ‌وبرگ‌ها کوبید و باعث همدردی غیرعادی حضار با خودش شد.

وقتی حواصیل آبی بزرگ را دیدم که طعمه اش را حمل می‌کرد، از جا پریدم و شروع به گرفتن عکس کردم. تمساح مادر با عصبانیت و سرعت در حال تعقیب دزد بالدار بود. حواصیل آبی بزرگ درست از کنار من پرواز کرد و با بچه تمساحی که وعده غذایی‌اش بود از صحنه دور شد.

عکاس برای گرفتن این شات خاص از دوربین Sony a۷R IIIa با لنز ۲۰۰-۶۰۰ میلی‌متری سونی استفاده کرد.

تمساح و پرنده

تصویر جالبی است، اما آیا شما هم برای این مادر احساس بدی دارید؟ بااین‌حال کسانی که که معتقد هستند برای هر عکاس تنها یک بار در زندگی‌اش چنین فرصتی پیش می‌آید، رابرتز را به دلیل مهارت عکاسی دقیق و سریع‌اش تحسین کردند.

کمیسیون ماهی و حیات وحش فلوریدا می‌گوید که بچه تمساح می‌تواند توسط شکارچیان مختلف از جمله پرندگان شناگر، راکون‌ها، سمور‌ها و ماهی‌ها خورده شود.

ازآنجاکه معمولاً تمساح‌ها را در نقش حمله‌گر دیده‌ایم، برایمان عجیب است که آن‌ها را در مقام دفاع‌کننده ببینیم؛ اما این هیولا‌های ترسناک ماقبل تاریخ همیشه بد نیستند؛ مانند تصویر شکارشده از سواری دادن کروکودیل پدر به نوزادهایش در رودخانه هند.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید