(ویدئو + عکس) آیا بارداری همسر دوم شهاب حسینی صحت دارد؟

(ویدئو + عکس) آیا بارداری همسر دوم شهاب حسینی صحت دارد؟

حالا هم آن‌ها بخشی از یک فیلم قدیمی شهاب حسینی را منتشر کرده و شایعه بارداری همسر دوم او را مطرح کرده اند. اما این خبر صحت ندارد و خود این سایت‌ها نیز در درون متن به ادعای دروغین خود اشاره کرده و گفته اند که این ادعا حقیقت ندارد.

کد خبر : ۱۱۴۰۸۰
بازدید : ۳۹۷۹

فرادید | بازار شایعه سازی در مورد چهره‌ها حسابی داغ است و شهاب حسینی نیز در طول ماه‌های اخیر در مرکز توجه برخی سایت‌ها و رسانه‌های منتشر کننده اخبار کذب قرار گرفته است. در حال حاضر هم این دسته از رسانه‌ها مدعی شده اند که ساناز ارجمند، همسر ادعایی شهاب حسینی باردار است.

به گزارش فرادید، این ادعا‌ها در حالی است که ازدواج این دو هنوز در هاله‌ای از ابهام است و شهاب حسینی و ساناز ارجمند هنوز این ادعا را تایید نکرده اند. آن‌ها در طول ماه‌های اخیر و تنها به استناد یک حضور مشترک در یک مراسم سینمایی ادعای ازدواج شان را طرح کرده اند.

حالا هم آن‌ها بخشی از یک فیلم قدیمی شهاب حسینی را منتشر کرده و شایعه بارداری همسر دوم او را مطرح کرده اند. اما این خبر صحت ندارد و خود این سایت‌ها نیز در درون متن به ادعای دروغین خود اشاره کرده و گفته اند که این شایعه حقیقت ندارد.

(ویدئو + عکس) آیا بارداری همسر دوم شهاب حسینی صحت دارد؟

در چنین شرایطی این سایت‌ها همچنان در تیتر خبر کذب شان، بارداری همسر دوم شهاب حسینی را تایید می‌کنند. به نظر می‌رسد که آن‌ها برای فریب کاربران و افزایش بازدید خود دست به چنین عملی زده باشند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید