(عکس) متن و حاشیه گریه‌های سحر قریشی در دبی

(عکس) متن و حاشیه گریه‌های سحر قریشی در دبی

بررسی‌ها نشان داد که تصویر چهره گریان سحر قریشی تازه نیست و مربوط به سال‌ها قبل است. به نظر می‌رسد که این تصویر به یکی از سریال‌هایی است که سحر قریشی سال‌ها قبل بازی کرده است.

کد خبر : ۱۱۵۱۳۶
بازدید : ۳۱۴۸

فرادید | برخی رسانه‌ها وسایت‌های داخلی با انتشار تصویری از چهره گریان سحر قریشی مدعی شده اند که این اشک‌های او به خاطر تنها در امارات است. ادعایی که با واکنش‌های متعددی روبرو شده است و انتقاد کاربران از برخی سایت‌های داخلی را به دنبال داشته است. اغلب کاربران گفته اند که این دسته از سایت‌ها و رسانه‌های داخلی برای افزایش بازدید به مسیر‌های دروغین و اخبار جعلی روی آورده اند.

به گزارش فرادید، بررسی‌ها نشان داد که تصویر چهره گریان سحر قریشی تازه نیست و مربوط به سال‌ها قبل است. به نظر می‌رسد که این تصویر به یکی از سریال‌هایی است که سحر قریشی سال‌ها قبل بازی کرده است.

البته این اولین باری نیست که برخی رسانه‌ها شایعاتی در مورد سحر قریشی مطرح می‌کنند. شایعاتی که پس از پیوستن او به امیر تتلو افزایش یافت و جنجال‌هایی را برای او به همراه داشت. در این میان برخی از فعالان رسانه‌ای نیز مدعی شدند که او و سحر قریشی عمدا به این جنجال‌ها دامن زده اند تا توجه کاربران را به صفحات مجازی شان جلب کنند.

(عکس) متن و حاشیه گریه‌های سحر قریشی در دبی

ادعایی که آن زمان با واکنش سحر قریشی مواجه شد. او گفته بود که آن‌ها عمدا جنجال سازی نکرده اند و موضوع پول‌های پشت پرده این بلوا‌ها نیز صحت ندارد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید