نارضایتی ساپینتو؛ ستاره‌های استقلال در لیست خروج!

نارضایتی ساپینتو؛ ستاره‌های استقلال در لیست خروج!

سرمربی استقلال تهران به احتمال زیاد در انتقالات زمستانی تغییراتی زیادی در ترکیب خود ایجاد خواهد کرد.

کد خبر : ۱۱۶۳۸۲
بازدید : ۳۸۲

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال پس از توقف در برابر مسی رفسنجان گفت: من همیشه از بازیکنانم حمایت می‌کنم، ولی باید حقیقت را هم بگویم. وقتی خوب نیستیم باید بگویم خوب نیستیم. تیم نیاز به بازیکن دارد و من می‌دانم مشکلات مالی در باشگاه وجود دارد. پس باید با مدیرعامل صحبت کنم که آیا با توجه به شرایط مالی امکان جذب بازیکن داریم یا نه.

سخنان ساپینتو پس از دیدار با مس رفسنجان چند کد مهم داشت. وی که کمترین نقش در انتخاب بازیکنان جدید تیم داشته به دنبال آن است که نفرات مورد نظر خود را در نیم فصل به کار گیرد. ساپینتو از عملکرد شمار زیادی از ستاره‌های استقلال ناراضی است. نارضایتی سرمربی استقلال از عملکرد ستاره‌های گرانقیمت این تیم موجب شده تا او در یک بازی به پایان نیم‌فصل برخی از گلایه‌ها را مطرح کند.

وی از مشکلات اقتصادی باشگاه سخن به میان آورده است مشکلاتی که در نتیجه قرارداد‌های کلان ایجاد شده و برخی از قرارداد‌ها نیز قرضی است و بار مالی زیادی برای آبی‌پوشان ایجاد خواهد کرد. پرداخت اقساط حضور محمد محبی و مهدی قایدی نیز نمونه آن به شمار می‌رود.

خط حمله استقلال با وجود بازیکنان سرشناسی مانند قایدی، شهباززاده، بابایی، مطهری، رمضانی و محبی عملکرد قابل قبولی در لیگ نداشتند و به نظر می‌رسد شماری از آنان در لیست خروجی سرمربی استقلال قرار گیرد.

محبی هر چند که تا کنون ۴ گل به ثمر رسانده، اما هزینه ماندن وی در استقلال بسیار هنگفت و تاخیر در پرداخت این هزینه‌ها موجب محرومیت‌های برای این بازیکن و آبی‌پوشان خواهد شد. مهدی قایدی یکی از فصول بد خود را تجربه می‌کند و در ۱۴ بازی گذشته برای استقلال تنها یک گل به ثمر رسانده است.

سجاد شهباززاده با روز‌های اوج خود تفاوت زیادی دارد و حتی به یک بازیکن معمولی و نیمکت نشین تبدیل شده است. پیمان بابایی نیز تنها یک گل به ثمر رسانده تا نامش در بین خرید‌های بد استقلال قرار گیرد. در بین این بازیکنان تنها مطهری با گلزنی در دربی توانست خودی نشان دهد. البته این بازیکن در لیست فروش استقلال بود و ممکن است مسوولان وی را با کاوه رضایی معاوضه کنند.

بررسی عملکرد خط هافبک و حمله استقلال بیانگر آن است که ساپینتو کار سختی در نیم فصل دارد و باید شمار زیادی از بازیکنان را در لیست خروجی خود قرار دهد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید