(تصاویر) کلکسیون ماشین‌های گران قیمت مسی

(تصاویر) کلکسیون ماشین‌های گران قیمت مسی

کلکسیون ماشین‌های مسی یکی از گران‌ترین کلکسیون‌های ماشین بین ورزشکاران جهان است و از مرسدس تا رنج روو را شامل می‌شود.

کد خبر : ۱۱۶۶۱۱
بازدید : ۶۰۵۰

لیونل مسی یکی از گران‌ترین مجموعه‌های خودرو را در میان پردرآمدترین ورزشکاران جهان دارد. مسی با عشقش به ماشین و سبک زندگی مجلل باعث شده بود این شایعه به وجود بیاید که یک فراری ۳۲ میلیون دلاری ۳۳۵ S Scaglietti Spider خریده است.

البته مسی طی سال‌های اخیر بسیاری از ماشین‌های خود از جمله مازراتی GranTurismo MC Stradale معروف خود به ارزش ۲۴۰ هزار دلار و آئودی R۸ V۱۰ به ارزش ۲۱۰ هزار دلار را فروخته است، اما او هنوز صاحب مجموعه‌ای بزرگ از ماشین‌های سفارشی سازی شده است.

ماشین‌های مسی

۱-پاگانی زودندا ۴ میلیون دلاری: نسخه ویژه پاگانی زودندا برای مسی یکی از گران‌ترین و سریع‌ترین خودرو‌های جهان و همچنین یکی از کمیاب‌ترین و پرطرفدارترین خودرو‌های جهان است، اما هیچ تصویری از مسی در حال به رخ کشیدن پاگانی زوندای خود وجود ندارد، زیرا این خودروی عجیب و غریب در واقع قانونی نیست.

ماشین‌های مسی

۲- مرسدس بنز AMG GLE ۶۳ S به ارزش ۳۰۰ هزار دلار: یکی دیگر از خودرو‌های پر زرق و برق در کلکسیون مسی، مرسدس AMG GLE ۶۳ S کوپه اسپرت و زیبا است.

ماشین‌های مسی

۳-کادیلاک اسکالید به ارزش ۲۵۰ هزار دلار: کادیلاک اسکالید یک خودروی لوکس پنج متر طول و دو متر عرض است که معمولاً توسط روسای جمهور ایالات متحده استفاده می‌شود. این SUV بزرگ دارای کابینی عظیم و مجلل است و می‌تواند به راحتی هشت مسافر را در خود جای دهد.

ماشین‌های مسی

۴-لندروور رنج روور ووگ به ارزش ۲۰۰ هزار دلار: مسی بیشتر برای رفتن به نیوکمپ، ورزشگاه رسمی باشگاه بارسلونا با این ماشین دیده شده است. رنج روور ووگ مسی می‌تواند در ۵.۴ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن ۲۵۰ کیلومتر در ساعت است.

۵- رنج روور اسپرت به ارزش ۲۰۰ هزار دلار: مسی از این ماشین برای کار‌های روزمره مانند خرید مواد غذایی استفاده می‌کند.

منبع: خبر فوری

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید