(تصاویر) بدنساز ۵۶ ساله که «ماشین عضله» جهان است!

(تصاویر) بدنساز ۵۶ ساله که «ماشین عضله» جهان است!

این طرفدار دوآتشه تناسب اندام که به عنوان تکه تکه‌ترین مرد جهان شناخته می‌شود، مدعی است که پس از انجام تمرینات بدنسازی غیرقابل تشخیص به نظر می‌رسد و می‌توان فیبر‌های زیر پوستش را دید.

کد خبر : ۱۱۶۷۴۶
بازدید : ۷۲۰۳۷

هلموت استربل (Helmut Strebl) اتریشی، سال‌ها بر روی بدن خود کار کرده و نتایجی که به دست آورده باورنکردنی است. این طرفدار دوآتشه تناسب اندام که به عنوان تکه تکه‌ترین مرد جهان شناخته می‌شود، مدعی است که پس از انجام تمرینات بدنسازی غیرقابل تشخیص به نظر می‌رسد و می‌توان فیبر‌های زیر پوستش را دید. او اکنون ۵۴ سال سن دارد، و شکم شش تکه اش همچنان مثل همیشه به سختی سنگ است.

هلموت یک بار فاش کرد که ابتدا به عنوان راهی برای محافظت از خود، تمرین کردن را شروع کرد، زیرا قلدر‌هایی بودند که زمانی که او ضعیف و لاغر بود، آزارش می‌دادند. او به Simply Shredded گفت: «من از ابتدا وزنه برداری را دوست داشتم، اولین جفت-وزنه من هر کدام پنج کیلو بود؛ دو بطری مواد شوینده که پر از آب بود. تا چند سال بعد دمبل درست و حسابی نداشتم.»

«ماشین عضله»

در سن ۱۶ سالگی، باشگاه رفتن را شروع کرد و روی ایده‌ی تبدیل شدن به یک مدل تناسب اندام تمرکز کرد. او از همان ابتدا آرزو‌های بزرگی داشت و وقت خود را صرف کاهش وزن و عضله سازی کرد. هلموت گفت: «آنچه واقعاً به من انگیزه می‌دهد، مأموریتم برای خدمت به عنوان نمونه بارز و مجسم دستیابی به ایده آل هاست - رویا‌های نهایی تناسب اندام و چیز‌های دیگر.»

او می‌گوید خود را نه تنها به تقویت بدن خود بلکه کمک به دیگران از طریق آموزش‌های شخصی متعهد می‌داند. بهترین راهی که توانسته او را به نتایج دلخواه برساند این است که پنج یا شش روز در هفته تمرین کند و بر هریک از گروه‌های عضلانی اصلی خود تمرکز کند. او می‌گوید روال من به دور از برنامه ریزی بیش از حد است و این ۶ رویه را دنبال می‌کنم:

«ماشین عضله» جهان

گرم کردن
رعایت وضعیت بدنی مناسب
درست نفس کشیدن
متوقف کردن تمرین در صورت درد
رعایت فرم مناسب
اجرای دامنه حرکتی کامل

این بدنساز ۵۴ ساله در مورد رژیم غذایی خود می‌گوید: «برخلاف تمرینات، رژیم غذایی ام از برنامه ریزی دقیق‌تری پیروی می‌کند. بین پنج تا هفت وعده غذایی در روز غذا می‌خورم. در هر وعده غذایی پروتئین بدون چربی دارم: سفیده تخم مرغ، بوقلمون، مرغ، گوشت گاو، ماهی سفید. برای کربوهیدرات هایم، سیب زمینی شیرین و برنج قهوه‌ای زیاد مصرف می‌کنم. در این مدت، کربوهیدرات را در عصر‌ها کم می‌کنم.

«ماشین عضله» جهان

هلموت توضیح داد: «برای من این واقعیت ساده وجود دارد که انجام تمرینات ورزشی می‌تواند احساس بسیار خوبی به همراه داشته باشد و روحیه و انرژی را بالا ببرد.»

«ماشین عضله»

«ماشین عضله» جهان

منبع: روزیاتو

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید