(عکس) رونالدو و مسی به زودی همبازی می‌شوند!

(عکس) رونالدو و مسی به زودی همبازی می‌شوند!

تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن در دیداری دوستانه به مصاف تیم منتخب بازیکنان الهلال و النصر می‌رود.

کد خبر : ۱۱۶۷۶۳
بازدید : ۲۷۱۹

در شرایطی که از ساعاتی بعد مراسم معارفه رونالدو در باشگاه النصر برگزار خواهد شد تا این بازیکن به صورت رسمی کار خود را در این باشگاه عربستانی آغاز کند، برخی منابع خبری از دیدار دوستانه پاری‌سن ژرمن با منتخب النصر و الهلال خبر داده‌اند.

این دیدار پیش از این قرار بود در سال ۲۰۲۲ در ریاض برگزار شود، اما این مسابقه به دلیل کرونا به تعویق افتاد و حالا به نظر می‌رسد بار دیگر برنامه‌ریزی‌های لازم برای این مسابقه صورت گرفته است.

پاری‌سن ژرمن برای برگزاری این مسابقه به عربستان سفر خواهد کرد تا در روز بیست و نهم دی ماه، به مصاف منتخب النصر و الهلال برود. دیداری که احتمالا آخرین تقابل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، دو فوق ستاره جهان فوتبال، با یکدیگر خواهد بود.

رونالدو و مسی

نکته جالب اینکه گفته می‌شد که باشگاه الهلال برای جذب لیونل مسی اقدام خواهد کرد و بسیاری فکر می‌کردند تقابل رونالدو و مسی، به این شکل صورت خواهد کرد، اما حالا این دو فوق ستاره فوتبال دنیا، زودتر از تصورات به یکدیگر می‌رسد و این بازی را جذاب برگزار می‌کنند.

این در حالی است که کریستیانو رونالدو و لیونل مسی یکی از کلاسیک‌ترین دوئل‌های تاریخ فوتبال را در بارسلونا و رئال، با یکدیگر رقم زده‌اند.

منبع: فرتاک نیوز

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید