انتقاد رسانه همسو از سریال کمدی شبکه سه

انتقاد رسانه همسو از سریال کمدی شبکه سه

شامگاه جمعه شانزدهم دی‌ماه شبکه سه پخش مسابقه تیم‌های منچستر یونایتد و اورتون را در دستور کار خود قرار داد تا این بازی با گزارش جواد خیابانی روی آنتن برود. او در طول بازی سعی کرد گزارش بی‌نقصی ارائه دهد و از بیان جملات و عبارات عجیب و غریب خودداری کند.

کد خبر : ۱۱۷۵۴۵
بازدید : ۵۱۶

چند شبی است که شبکه سه پخش سریال کمدی «چشم‌بندی» به کارگردانی شاهد احمدلو را شروع کرده است. خبرگزاری تسنیم در یادداشتی به ارزیابی این سریال پرداخته است. در این یادداشت ضمن اشاره به نکات مثبت سریال چشم‌بندی از جمله گردآوری بازیگرانی، چون حمید لولایی، مرجانه گلچین، شهرام قائدی و…

در کنار هم به این نکته پرداخته شده که انگار همه آن‌ها از یک کار دیگر کپی شده‌اند و پا به این مجموعه گذاشته‌اند. در ادامه نویسنده یادداشت از فیلمنامه ضعیف سریال انتقاد کرده و نوشته: «طنازان معروف «چشم‌بندی» به خودی خود می‌دانند چگونه باید مخاطب را سر ذوق بیاورند، اما «چشم‌بندی» نباید به سرنوشت «پلاک۱۳» دچار شود؛ که بازیگران بسیاری داشت، آرش معیریان تلاش خود را کرده بود، اما چون فیلمنامه قدرتمندی در کار نبود تلاش‌ها نتوانست به نتیجه خوبی دست پیدا کند.»

قافیه‌سازی‌های آقای خیابانی ادامه دارد| شامگاه جمعه شانزدهم دی‌ماه شبکه سه پخش مسابقه تیم‌های منچستر یونایتد و اورتون را در دستور کار خود قرار داد تا این بازی با گزارش جواد خیابانی روی آنتن برود. او در طول بازی سعی کرد گزارش بی‌نقصی ارائه دهد و از بیان جملات و عبارات عجیب و غریب خودداری کند.

اما تلاش‌های او در نهایت بی‌ثمر ماند و خیابانی در دقایق پایانی بازی برگ تازه‌ای رو کرد. در لحظات پایانی تیم منچستر یونایتد مقابل اورتون صاحب یک ضربه پنالتی شد. مارکوس رشفورد از منچستر پشت توپ قرار گرفت تا پنالتی خود را روانه دروازه جردن پیکفورد دروازه‌بان اورتون کند. در این لحظه خیابانی با اعتماد به نفس همیشگی‌اش گفت: «حالا دو تا «فورد» رو به روی هم قرار گرفته‌اند تا ببینیم کدامیک موفق می‌شود.» منظور آقای گزارشگر از «فورد» سیلاب پایانی نام خانوادگی این دو بازیکن بود.

من «اسپری» تبلیغ می‌کنم تو «نان کروسان» | تبلیغات محصولات برند‌هایی که به عنوان اسپانسر در برنامه‌های فوتبالی تلویزیون حضور دارند به گل‌درشت‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود. نحوه تبلیغات این محصولات در برنامه‌ای مثل گزارش ورزشی شبکه سه به گونه‌ای است که گویا مجری برنامه رسالت دیگری جز تبلیغ محصول اسپانسرش ندارد.

در این برنامه تبلیغ محصول اسپانسر به حسین اسدی واگذار شده. جمعه شب در حالی که رضا جاودانی مشغول ارائه توضیحاتی درباره تیم منچستر یونایتد بود، حسین اسدی وسط کلامش آمد و گفت: «آقا رضا این نکته را بگویم که اسپری فلان دوام و ماندگاری زیادی دارد و…» در برنامه «شب‌های فوتبالی» هم مهدی توتونچی بعد از کلی بحث چالشی درباره فوتبال و گفتگو با صاحب‌نظران و کارشناسان فوتبال هر از گاهی آن هم با حرارت به تبلیغ نان کروسان می‌پردازد.

منبع: روزنامه هفت صبح

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید