خوشپوش‌های کوچولوی سینمای ایران را بشناسید

خوشپوش‌های کوچولوی سینمای ایران را بشناسید
کد خبر : ۱۱۷۵۶۸
بازدید : ۱۱۸۸۷۱

حتما در سینمای ایران مردان و زنان خوشپوش زیادی را دیده‌اید. خود ما هم پیشتر در مطالب زیادی به جذاب‌ترین و خوشپوش‌ترین کاراکتر‌ها در فیلم‌ها و سریال‌ها پرداخته‌ایم. اما آیا تا به حال شده که به کودکان خوشپوش سینمای ایران فکر کنید؟

در این مطلب به سراغ این کوچولو‌های خوشپوش رفته‌ایم.

الهه و الهام علیاری - خواهران غریب

داستان این فیلم مشهور، که در سال ۷۴ منتشر شده، درباره دو خواهر است که تا پیش از این از وجود هم بی‌خبر بودند. خواهران دوقلویی که استایل‌های شیک و مرتبشان حتی بعد از گذشت ۲۷ سال، هنوز هم از نظرمان جذاب است. بسیاری از دختربچه‌های آن سال‌ها معمولا موی کوتاه داشتند. نرگس و نسرین فیلم خواهران غریب هم از این موضوع مستثنی نبودند. بسیاری از شما این دوقلو‌ها را با همان مو‌های کوتاه و بانمکشان به یاد می‌آورید. لازم است بدانید که این فیلم در چهاردهمین دوره جشنواره فیلم فجر موفق شد سیمرغ بهترین طراحی لباس را هم از آن خود کند.

شادمان

علی شادمان - میم مثل مادر

علی شادمان این روز‌ها از خوشپوش‌ترین بازیگران سینمای ایران به حساب می‌آید. او بار‌ها با استایل‌های جسورانه و منحصر به فردش توجه‌ها را به خود جلب کرده. شادمان که بازیگری را از کودکی شروع کرده در فیلم میم مثل مادر نقش یک پسر بچه ویولونیست با مشکلات تنفسی را ایفا می‌کند. کاراکتر سعید (علی شادمان) در این فیلم بسیار شیک و مرتب لباس می‌پوشد. روز‌هایی که اجرا دارد، کت و شلوار می‌پوشد و در روز‌های عادی با استایل‌های روزمره، اما مرتب دیده می‌شود.

آلما

آلما اسکویی - گل یخ

این فیلم در سال ۸۳ ساخته شده، اما استایل‌های دختر بچه این سریال به حدی شیک و زیباست که انگار فیلم اخیرا ساخته شده. شاید علت این باشد که طراح لباس در طراحی استایل خاطره (آلما اسکویی) از آیتم‌هایی استفاده کرده که از مد نمی‌افتند. از پیراهن جین بگیرید تا یقه اسکی‌های رنگی. آلما اسکویی بعد از این فیلم هم در چند فیلم بازی کرد و به یکی از کودکان شیرین و خوشپوش سینمای ایران بدل شد. هرچند که گفته می‌شود این بازیگر در سال‌های اخیر به خارج از کشور مهاجرت کرده، اما هنوز هم از او به عنوان یکی از کوچولو‌های دوست‌داشتنی سینما یاد می‌شود.

مانیا

مانیا علیجانی - خرگیوش

مانیا علیجانی از چهره‌های آشنای این روزهاست. او با درخشش در سریال محبوب «هیولا» توانست محبوبیت زیادی در میان مخاطبان پیدا کند. این بازیگر پیش از بازی در سریال «هیولا» در فیلم و سریال‌های دیگری هم ایفای نقش کرده بود. یکی از فیلم‌هایی که علیجانی را در قالب یک کودک خوشپوش نشان داد، فیلم «خرگیوش» بود. به استایل کژوال، اما جذاب او در تصویر نگاه کنید. قرمز و جین سورمه‌ای در این استایل به زیبایی با هم ترکیب شده‌اند و علیجانی را به یکی از کودکان خوشپوش سینمای ایران تبدیل کرده‌اند.

رایان

رایان جواهریان - آتش بس ۲

رایان جواهریان با آن مو‌های فرفری جذابش، یکی دیگر از کودکان خوشپوش این لیست است. توجه ویژه به طراحی صحنه و لباس از ویژگی‌های بارز فیلم‌های تهمینه میلانی است. لباس‌های بازیگر کورک فیلم به طوری انتخاب شده که وضعیت اجتماعی و مادی پدر و مادرش را به خوبی نشان می‌دهد. لباس‌های او اکثرا شیک هستند و با مدل مو‌های او هم تناسب دارند.

نیوشا

نیوشا علیپور - نوبت لیلی‌

می‌خواستم این لیست منحصر به کودکان خوشپوش «سینما»‌ی ایران باشد و نامی از کودکان خوشپوش سریال‌ها نیاورم، اما نتوانستم استایل‌های خاص و جذاب نیوشا علیپور در سریال «نوبت لیلی» را نادیده بگیرم. سریال نوبت لیلی اگرچه نتوانست به محبوبیت ویژه‌ای میان مخاطبان برسد، اما از لحاظ طراحی صحنه و لباس بسیار مورد استقبال قرار گرفت. لباس‌های نیوشا علیپور هم در این سریال به زیبایی انتخاب شده‌اند و مدل پیراهن‌ها تناسب جذابی با فضای سورئال سریال دارند. نیوشا علیپور در سال‌های اخیر در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی ایفای نقش کرده و تبدیل به یکی از کوچولو‌های محبوب این روز‌ها شده.

منبع: چی بپوشم

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید