(تصاویر) «BAC X۳ »؛ یک خودروی جدید دیگر در بازار ایران

(تصاویر) «BAC X۳ »؛ یک خودروی جدید دیگر در بازار ایران

X۳ پرو به موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که حداکثر ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و نسخه تولیدی خودروسازان بم با گیربکس CVT و تحت نام تجاری خودروسازان بم BAC به بازار عرضه خواهد شد.

کد خبر : ۱۱۷۵۸۶
بازدید : ۱۰۶۲۴

مدیرعامل خودروسازان بم گفت: خودرو BAC X۳ محصول جدید خودروسازان بم در بهمن تولید و اردیبهشت ماه به بازار عرضه می‌شود.

آیدین خوردوستان مدیر عامل خودروسازان بم با اشاره به تولید و عرضه محصول جدید این مجموعه اظهار کرد: این محصول جدید خودرو X۳ پرو است که در بهمن ماه تولید آزمایشی آن شروع می‌شود و طبق برنامه ریزی به عمل آمده تولید انبوه این خودرو از ابتدای سال ۱۴۰۲ محقق خواهد شد.

«BAC X۳ »

وی درباره این محصول اضافه کرد: X۳ یک کراس اوور کامپکت به حساب می‌آید و باتوجه به میزان تقاضا در این سگمنت می‌تواند طرفداران بسیاری داشته باشد. X۳ پرو به موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که حداکثر ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و نسخه تولیدی خودروسازان بم با گیربکس CVT و تحت نام تجاری خودروسازان بم BAC به بازار عرضه خواهد شد.

از امکانات این خودرو می‌توان استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید به خودرو، سیستم مالتی مدیا ۸ اینچ، کروز کنترل و سیستم رانندگی هوشمند شامل مجموعه‌ای از امکانات ایمنی و سهولت رانندگی از جمله ABS+EBD,ESC,VDC,EBA,TCS,HHC اشاره کرد.

«BAC X۳ »

بر اساس این گزارش خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۰۰۵ میلیمتر در طول، ۱۷۶۰ میلیمتر در عرض و ۱۵۷۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محور‌های آن نیز ۲۴۸۰ میلیمتر است. وزن خالص با توجه به تریم ۱۱۵۷ و ۱۱۹۰ کیلوگرم محاسبه شده است. ارتفاع میپل لیف اکس ۳ پرو از سطح زمین ۱۸۵ میلیمتر است.

میپِل (Maple) برندی جوان است که سابقه فعالیت آن به سال ۲۰۱۱ باز می‌گردد و در زمینه ارائه محصولات مبتنی بر فناور‌های نوین با رویکرد قیمت رقابتی فعالیت می‌کند. این برند با حمایت کمپانی بزرگ جیلی شکل گرفته و پیش می‌رود. یکی از محصولات جدید میپل که براساس خودروی ویژن اکس ۳ جیلی شکل گرفته، لیف اکس ۳ پرو نام دارد و این خودرو محصول جدید خودروسازان بم است.

«BAC X۳ »

X۳ pro در بازار ایران و چین رقیبی برای جک S۳ و ام وی ام X۲۲ پرو به حساب می‌آید. به گفته مدیرعامل خودروسازان بم این خودرو در نمایشگاه خودرو کرمان برای اولین بار در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت و در اردیبهشت ماه به بازار عرضه خواهد شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید