فیلم جدید افخمی پس از آخرین فیلم عمرش!

فیلم جدید افخمی پس از آخرین فیلم عمرش!

بهروز افخمی درباره این فیلم که با نام «صبح اعدام» درخواست مجوز داده، با اشاره به موضوع خداحافظی‌اش با خنده گفت: «این دیگر آخری است.» این فیلمساز توضیح داد که «صبح اعدام» درباره اعدام طیب حاج‌رضایی و اسماعیل رضایی است.

کد خبر : ۱۱۷۶۷۸
بازدید : ۳۲۶۳

بهروز افخمی که برای فیلم «فرزند صبح» پروانه نمایش گرفته، برای ساخت یک فیلم سینمایی جدید هم درخواست پروانه ساخت داده است. این در حالی است که پیش از این او با سینمای ایران خداحافظی کرده بود.

این کارگردان درباره این فیلم که با نام «صبح اعدام» درخواست مجوز داده، با اشاره به موضوع خداحافظی‌اش با خنده گفت: «این دیگر آخری است.» این فیلمساز توضیح داد که «صبح اعدام» درباره اعدام طیب حاج‌رضایی و اسماعیل رضایی است.

افخمی به عنوان تهیه‌کننده احتمالا امسال با فیلم «استاد» به کارگردانی عماد حسینی در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت. سازمان سینمایی اخیرا برای فیلم «فرزند صبح» این فیلمساز، پروانه نمایش صادر کرده است و طبق گفته افخمی احتمالا خرداد سال آینده اکران خواهد شد.

این کارگردان اواخر سال گذشته در مصاحبه‌ای گفته بود: فکر می‌کنم «فرزند صبح» بهترین فیلمی است که ساخته‌ام و دوست دارم این آخرین فیلم من به عنوان کارگردان سینما در ایران باشد. شاید اگر عمری بود در خارج از کشور، فیلم سینمایی برای پخش جهانی و عرضه در پلتفرم‌ها بسازم و فکر‌هایی هم از این بابت دارم، اما در سینمای ایران دوست دارم با همین «فرزند صبح» کارگردانی را تمام کرده باشم.

افخمی همچنین گفته بود، در فیلم «فرزند صبح» از آلبوم «برف» فرهاد اقتباس کرده، چون خیلی تحت‌تاثیر این آلبوم بوده است. اصلا در ابتدا با گوش دادن این آهنگ‌ها فیلم‌نامه نوشته شد و بعد بر اساس فیلمنامه، خانه فیلم، معماری شد. در فیلم «فرزند صبح» عبدالرضا اکبری نقش امام خمینی (ره) را در سکانس‌هایی کوتاه ایفا کرده و بعد کل فیلم فلاش‌بک به کودکی سید روح‌الله خمینی است. هدیه تهرانی هم از دیگر بازیگران این فیلم است که نقش دایه را داشت.

منبع: ایسنا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید