(تصاویر) املاک لاکچری دیوید بکهام و ویکتوریا؛ مجموعه ۷۳ میلیون پوندی!

(تصاویر) املاک لاکچری دیوید بکهام و ویکتوریا؛ مجموعه ۷۳ میلیون پوندی!

دیوید بکهام اولین خانه خود را در سال ۱۹۹۶ زمانی که ۲۱ ساله بود به قیمت ۱۵۰۰۰۰ پوند خریداری کرد. او در منچستر زندگی و برای منچستریونایتد بازی می‌کرد. این خانه جایی بود که او و اولین نامزدش، کریستا کمپ (Krista Kemp) که مدل بود با غذای آماده در آن از خود پذیرایی می‌کردند.

کد خبر : ۱۱۷۷۴۸
بازدید : ۳۶۹۶

دیوید و ویکتوریا بکهام ۹ سال پس از خرید ملک به مبلغ ۶ میلیون پوند، در حال آماده شدن برای ترک خانه رویایی خود در کاتزوُلدز (Cotswolds) هستند. اقامتگاه روستایی آن‌ها در تعطیلات آخر هفته، به دور از شلوغی عمارت ۲۵ میلیون پوندی که در غرب لندن دارند، به پناهگاهی امن برای آن‌ها تبدیل شده بود. اما اخیرا این خانه -که اکنون انتظار می‌رود ارزشی معادل ۱۲ میلیون پوند داشته باشد- دیگر محیط آرامی که آن‌ها می‌خواستند نیست.

ظاهرا این زوج از شلوغی محل زندگی خود به خاطر نزدیک بودن به خانه روستایی سوهو (Soho Farmhouse) اقامتگاهی انحصاری که میزبان افراد مشهور است، ناراضی‌اند و حالا دوباره به دنبال ملک جدیدی در همان نزدیکی هستند.

در ادامه نگاهی می‌اندازیم به مجموعه املاک ۷۳ میلیون پوندی بکهام‌ها:

املاک لاکچری دیوید بکهام

۱۹۹۶-۱۹۹۹: اولین خانه

مکان: منچستر
قیمت: ۱۵۰۰۰۰ پوند
سود فروش: ۴۰۰۰۰ پوند

دیوید بکهام اولین خانه خود را در سال ۱۹۹۶ زمانی که ۲۱ ساله بود به قیمت ۱۵۰۰۰۰ پوند خریداری کرد. او در منچستر زندگی و برای منچستریونایتد بازی می‌کرد. این خانه جایی بود که او و اولین نامزدش، کریستا کمپ (Krista Kemp) که مدل بود با غذای آماده در آن از خود پذیرایی می‌کردند. کمپ در آن زمان گفته بود: «دیوید اصلا آن چیزی نبود که از یک فوتبالیست مشهور انتظار دارید. سبک زندگی‌اش تقریبا خسته کننده بود.»

دیوید در سال ۱۹۹۷ با ویکتوریا آدامز از گروه موسیقی دخترانه اسپایس گرلز آشنا شد و در ژانویه ۱۹۹۸ از او خواستگاری کرد. اما او و دیوید قبل از عروسی خود در سال ۱۹۹۹ از این خانه نقل مکان کردند. این خانه به قیمت ۱۹۰۰۰۰ پوند فروخته شد.

املاک لاکچری دیوید بکهام

۱۹۹۸-۲۰۰۲: پنت هاوس مجلل

مکان: چشایر
قیمت: ۳۱۷۰۰۰ پوند
سود فروش: ۲۸۳۰۰۰ پوند

این زوج سپس به یک پنت هاوس در آلدرلی اج، چشایر، نقل مکان کردند که در اگوست ۱۹۹۸ برایشان ۳۱۷۰۰۰ پوند هزینه داشت. آن‌ها یک سری عکسبرداری در این ملک انجام دادند که با معرفی نوزادشان بروکلین در ماه می ۱۹۹۹، پنج هفته پس از تولد او شروع شد. اتاق نشیمن این خانه لوکس، با طرح گورخری و حمام با طرح پلنگی توسط ویکتوریا تزئین شده و تنها برای آشپزخانه ۴۰ هزار پوند خرج شده بود. این آپارتمان در آگوست ۲۰۰۲ به قیمت ۶۰۰۰۰۰ پوند فروخته شد.

ملاک لاکچری دیوید بکهام

۲۰۰۲-۲۰۰۴: عمارتی در مزرعه

مکان: چشایر
قیمت: ۱.۲۵ میلیون پوند
سود فروش: ۵۰۰۰۰۰ پوند

پس از ترک پنت هاوسشان، این زوج دوباره به انباری بازسازی‌شده ۱.۲۵ میلیون پوندی در همان نزدیکی رفتند. پس از اینکه ویکتوریا متوجه شد که رومئو، پسر دومشان را باردار است و پیش از شروع فصل جدید فوتبال، آن‌ها به فکر بزرگ کردن خانه افتادند. این ملک دارای پنج اتاق خواب، یک سالن بدنسازی و استخر سرپوشیده بود، اما برای مدت طولانی در دست آن‌ها نبود.

آن‌ها دو سال بعد آن را به قیمت ۱.۷۵ میلیون پوند پس از صرف حداقل زمان در آنجا فروختند. چند ماه پس از خرید آن، عمارتی نیز در هرتفوردشایر خریداری کرده بودند که کاخ بِکینگهام (Beckingham Palace) لقب گرفت.

املاک لاکچری دیوید بکهام

۱۹۹۹-۲۰۱۵: کاخ بکینگهام

مکان: ساوبریج‌وُرث
قیمت: ۲.۵ میلیون پوند
سود فروش: ۹ میلیون پوند

در سال ۱۹۹۹، این زوج خانه راونیبری (Rowneybury House) را گرفتند. این خانه که در مرز هرتفوردشایر/اسکس بود، ۲.۵ میلیون پوند قیمت و ۲۴ هکتار وسعت داشت. آن‌ها ۳ میلیون پوند برای تعمیر عمارت، قرار دادن یک پلکان مارپیچ قرون وسطایی و زمین تنیس نورگیر خرج کردند. کاخ بکینگهام در گذشته متعلق به شورای محلی بود و زمانی خانه پسران معلول بود.

این ملک مجلل دارای سه آلاچیق ۱۰۰۰۰ پوندی، یک آلاچیق باغ با کف مرمر و یک باربیکیو ۷۰۰۰۰ پوندی به طول نزدیک به یک و نیم متر بود. یک خانه درختی سفارشی هم در سال ۲۰۰۴ به قیمت ۲۵۰۰۰ پوند برای این ملک خریداری شد. آن‌ها تا سال ۲۰۱۵ در این عمارت ماندند، اما پس از نقل مکان دیوید به لس آنجلس در سال ۲۰۰۷، خانواده ترجیح دادند وقتی به لندن برمی‌گردند در هتل بمانند. یک سرمایه دار بیمه آن را به قیمت ۱۱.۳۵ میلیون پوند خرید.

املاک لاکچری دیوید بکهام

۲۰۰۲ - امروز: گریزگاه آفتابی

مکان: پالم جمیرا
قیمت: ۱.۳ میلیون پوند

بکهام در سال ۲۰۰۲ خرید بزرگ دیگری انجام داد و یک ویلا در پالم جمیرا امارات متحده عربی ساخت. با آنکه آن‌ها این ویلا را با قیمت ۱.۳ میلیون پوند گرفتند، گفته می‌شود که ارزش آن تا سال ۲۰۰۸ به ۸ میلیون پوند افزایش یافته است. این ملک هنوز در رادار آن‌ها است و به آن دسترسی دارند، با این وجود گزارش شده است که این زن و شوهر سخاوتمند آن را به والدین ویکتوریا، تونی و جکی داده‌اند.

املاک لاکچری دیوید بکهام

۲۰۰۳-۲۰۱۶: خرج بیهوده در فرانسه

مکان: سنت تروپز
قیمت: ۱.۵ میلیون پوند
سود فروش: ۵۰۰۰۰۰ پوند

در سال ۲۰۰۳، زمانی که دیوید منچستریونایتد را ترک کرد، او و ویکتوریا ۱.۵ میلیون پوند خرج خرید یک خانه تفریحی در نزدیکی سنت تروپز کردند. این ملک دارای ۳۴ اتاق، یک استخر آب گرم و تاکستان اختصاصی به همراه یک کلیسای کوچک خصوصی بود. آن‌ها مجددا مبلغ زیادی را برای بازسازی هزینه کردند و یک آشپزخانه مرمر سیاه، عمارت استخری به سبک مراکشی و اتاق نشیمن شیک را اضافه کردند. این خانه در سال ۲۰۱۵ به قیمت ۲.۵ میلیون پوند برای فروش گذاشته شد و در سال ۲۰۱۶ به قیمت ۲.۴ میلیون پوند در فهرست قرار گرفت.

املاک لاکچری دیوید بکهام

۲۰۰۵-۲۰۱۵: بدون ویکتوریا

مکان: مادرید
قیمت: ۳.۶ میلیون پوند
سود فروش: ۶۰۰۰۰۰ پوند

بکهام‌ها در سال ۲۰۰۵ خانه‌ای در مادرید خریدند. این خرید به فرزندانشان اجازه می‌داد تا با پدرشان ملاقات کنند، زیرا ویکتوریا هرگز با بچه‌ها به اسپانیا نقل مکان نکرد. آن‌ها این ملک پنج خوابه را در La Moraleja به قیمت ۳.۶ میلیون پوند خریدند. ملک آن‌ها که خارج از مادرید بود، تا سال ۲۰۱۵ خالی بود و پس از نقل مکان دیوید به آمریکا به قیمت ۴.۲ میلیون پوند فروخته شد.

املاک لاکچری دیوید بکهام

۲۰۰۷ - ۲۰۱۸: زندگی مدیترانه‌ای

مکان: لس آنجلس
قیمت: ۱۱ میلیون پوند
سود فروش: ۲۲.۱ میلیون پوند

خانه آن‌ها در لس آنجلس توسط ویکتوریا به تنهایی انتخاب شد. قبل از اینکه دیوید با لس‌آنجلس گلکسی شروع به کار کند، تمام اعضای خانواده به آنجا نقل مکان کرده بودند. این خانه شیک دارای شش اتاق خواب و ۹ حمام بود و در سال ۲۰۰۷ مبلغ ۱۱ میلیون پوند برای آن خرج شد. دیوید و ویکتوریا مبلغ هنگفتی را صرف بازسازی کردند.

املاک لاکچری دیوید

۲۰۰۹ - امروز: شیکِ عربی

مکان: مرکز شهر دبی
قیمت: ۴ میلیون پوند

خرید دیگری در نردبان املاک بکهام، خانه‌ای در برج خلیفه است. دیوید این ملک شیک را در سال ۲۰۰۹ به قیمت ۴ میلیون پوند خرید. با آنکه بکهام‌ها اغلب تصاویری را از سایر اقامتگاه‌های خود به اشتراک می‌گذارند، اما تعداد کمی عکس از داخل این ملک آن‌ها در دبی وجود دارد.

املاک لاکچری دیوید بکهام

۲۰۱۳ - امروز: خانه خانوادگی

مکان: هالند پارک
قیمت: ۲۱.۴ میلیون پوند
سود: ۳،۸۵۲،۰۰۰ پوند

این زوج عمارت شیک خود را در سال ۲۰۱۳ به قیمت ۲۱.۴ میلیون پوند در اوج بازار لندن، واقع در محله اعیانی هالند پارک خریدند.آن‌ها پس از بازنشستگی دیوید از فوتبال و زمانی که به دنبال استقرار دوباره در بریتانیا بودند، ماه‌ها به دنبال خانه مناسبی برای خود گشتند. دیوید و ویکتوریا حدود ۸ میلیون پوند برای بازسازی این ملک خرج کردند، اما با وجود این، سال گذشته فاش شد که خانه نیاز به تعمیرات ساختاری فوری دارد تا از ریزش تراس آن با سقف مرتفع جلوگیری شود. این خانه ۸۴۰ مترمربعی دارای هشت اتاق خواب و هفت حمام است و اتاق بازی، باشگاه ورزشی و اسپا دارد.

املاک لاکچری دیوید بکهام

۲۰۱۶ - ۲۰۲۳: بازگشت به زندگی روستایی

مکان: کاتزوُلدز
قیمت: ۶.۱۵ میلیون پوند
سود فروش: هنوز تایید نشده است

دیوید و ویکتوریا در دسامبر ۲۰۱۶ با مبلغ ۶.۱۵ میلیون پوند یک خانه در کاتزولد خریدند. خانه روستایی جایی برای سپری کردن تعطیلات آخر هفته آن‌ها بود و پس از بازسازی‌های گسترده به یک خانه بزرگ خانوادگی تبدیل شد. فضای بیرونی دارای آلاچیق و باغ میوه بود و خانه مجلل آن‌ها نیز با شومینه، استخر شنا، زمین تنیس، استخر، سونا، جکوزی و زمین فوتبال تکمیل می‌شد. هنوز مشخص نیست که آیا آن‌ها پس از یافتن یک خانه روستایی دیگر در حومه شهر، این ملک را می‌فروشند یا اجاره می‌دهند.

املاک لاکچری دیوید بکهام

۲۰۲۰ - امروز: زندگی در ارتفاع

مکان: میامی
قیمت: ۲۰ میلیون پوند

در سال ۲۰۲۰ یک ملک دیگر به لیست بکهام اضافه شد. این آپارتمان خیره‌کننده در میامی به قیمت ۲۴ میلیون دلار (۲۰ میلیون پوند) در ساختمان موزه یک هزار (One Thousand Museum) خریداری شد. زا‌ها حدید، معمار بریتانیایی-عراقی این ساختمان مرتفع فوق العاده را طراحی کرده که ۲۰۰ متر ارتفاع دارد. ملک پنج خوابه آن‌ها دارای حمام مستقل، آشپزخانه بزرگ، استخر و سالن بدنسازی، اسپا و سکوی فرود هلیکوپتر است.

املاک لاکچری دیوید

۲۰۲۱ - امروز: اوج تجمل

مکان: میامی
قیمت: ۵ میلیون پوند

بکهام اخیرا به دنیای قایق‌های لوکس راه یافته است. او پس از سپری کردن یک تعطیلات مجلل با التون جان و دیوید فرنیش در قایق آنها، تصمیم گرفت یک قایق تفریحی هم برای خودش بخرد. او ۵ میلیون پوند برای کشتی بزرگی که اسمش را هفت گذاشت (اشاره به شماره پیراهنش در دوران بازی برای منچستریونایتد و انگلیس) خرج کرد. «Seven» در آوریل سال گذشته، زمانی که جشن عروسی پسرشان بروکلین با نیکولا پلتز را جشن گرفتند، میزبان خانواده بود. آن‌ها می‌توانند از این قایق به عنوان پایگاهی برای قایقرانی در اطراف میامی و فلوریدا کیز استفاده کنند.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید