(ویدئو) تمساح یک زرافه نگون بخت را زجرکش کرد!

(ویدئو) تمساح یک زرافه نگون بخت را زجرکش کرد!

یک زرافه که در دام تمساح غول پیکر گرفتار شده بود بیش از سه ساعت مقاومت کرد و با اینکه پایش به شدت شکسته شد، تسلیم این خزنده بی رحم نشد. اما روز بعد توسط شیر‌ها خورده شد.

کد خبر : ۱۱۷۷۸۹
بازدید : ۴۸۲۳۸

فرادید | این فیلم دراماتیک از یک زرافه و یک تمساح در حال نبرد توسط راهنمای میدانی ماریو پل گرفته شده است. او می‌گوید زرافه‌ای را دیدم که صاف روی شن‌ها افتاده بود. این من را متحیر کرد، زیرا نمی‌توانستم هیچ شکارچی را در اطراف ببینم.

به گزارش فرادید، زرافه سپس نشست و من به سادگی فکر کردم که ممکن است کمی تلو تلو بخورد یا لیز خورده و افتاده باشد. آنچه بعد اتفاق افتاد هرگز نمی‌توانستم پیش بینی کنم.

زرافه سعی کرد بایستد و ناگهان یک تمساح عظیم را که پای زرافه را گرفته بود مشاهده کردیم. این تمساح باید ۴ تا ۵ متر طول داشته باشد. زرافه نتوانست روی پا‌های خود بلند شود و احتمالاً به دلیل سنگینی تمساح به زمین سقوط کرد. یک تمساح به این اندازه می‌تواند به راحتی نزدیک به یک تن وزن داشته باشد.

زرافه بار‌ها و بار‌ها سعی کرد بایستد. ما بیش از یک ساعت آنجا نشستیم، به این امید که زرافه بتواند به نحوی از آرواره‌های این تمساح غول پیکر فرار کند.

رنج و عجز او را احساس می‌کردیم. این برای ما بسیار آزار می‌داد. تصمیم گرفتیم پس از یک ساعت آنجا را ترک کنیم، زیرا دیگر تحمل دیدن این زرافه بیچاره را نداشتیم.

یک ساعت بعد دوباره باید از کنارش می‌گذشتیم و زرافه بیچاره همچنان عاجزانه تلاش می‌کرد بلند شود، او کاملاً خسته شده بود و می‌دیدیم که این تمساح قرار نیست او را رها کند.

حدود ساعت ۱۳:۳۰ شنیدیم که تمساح رها کرده و به آب برگشته و دراز کشیده و فقط زرافه را تماشا می‌کند. زرافه ظاهراً چندین بار دیگر سعی کرد از جای خود بلند شود، اما پای او به شدت شکسته بود و کاملاً خسته شده بود، بنابراین نتوانست این کار را انجام دهد.

برای بقیه بعد از ظهر، اتفاق خاصی نیفتاد. تا روز بعد، گله‌ای از شیر‌ها از راه رسیده و کار زرافه را تمام کردند.

با نگاه کردن به آنچه در اینجا اتفاق افتاده است، نمی‌توان برای زرافه بیچاره متاسف نشد، تمساح بیش از ۳.۵ ساعت زرافه را نگه داشت در حالی که زرافه تمام تلاش خود را برای فرار می‌کرد.

تماشای این بسیار دردناک بود و برخی از مهمانان من نمی‌توانستند جلوی اشک هایشان را بگیرند. من می‌دانم که این طبیعت است. من قتل‌های زیادی را در حرفه کاری خود دیده ام، اما هرگز یکی به اندازه این مرا تحت تأثیر قرار نداده است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید