(ویدئو) نبرد بین سگ‌های وحشی و کفتار‌های خالدار

(ویدئو) نبرد بین سگ‌های وحشی و کفتار‌های خالدار

کفتار‌ها و سگ‌ها در حالی که در رقابت برای کشتن به یکدیگر حمله می‌کردند، با صدا‌های تهاجمی یکدیگر را تهدید می‌کردند.

کد خبر : ۱۱۷۹۵۵
بازدید : ۱۱۵۲۸

سگ‌های وحشی آفریقایی در دسته‌های تقریباً ۶ تا ۲۰ تایی زندگی می‌کنند و شکارچیان گروهی محسوب می‌شوند و اگرچه کفتار‌ها نیز شکارچیان برجسته‌ای هستند، اما ماهیتی رقابتی دارند.

به گزارش فرادید؛ کفتارها، بر خلاف سگ‌های وحشی، در داخل قبیله برای غذا یا تسلط خواهند جنگید. کفتار‌ها به طور قابل توجهی تهاجمی‌تر از سگ‌های وحشی هستند و حتی برای مقابله با شیرها، نه برای غذا، بلکه برای مبارزه شناخته شده اند.

کورت گروبلر که به سمت اسکوکوزا در افریقای جنوبی در حال حرکت بود، متوجه شکار یک حیوان توسط سگ‌های وحشی در جاده شد. او می‌گوید: قلبم به تپش افتاد و برای ثابت نگه داشتن دوربین تلاش کردم. فهمیدم که خیلی خوش شانس هستم که سگ‌های وحشی را می‌بینم، چه برسد به کشتن در جاده. من دعا کردم که نزدیک خودرو بمانند، زیرا فقط یک دوربین تلفن همراه با قابلیت زوم محدود همراه داشتم. ناگهان دو کفتار ظاهر شدند و من نمی‌توانستم باور کنم که چقدر خوش شانس بودم که ببینم چگونه آن‌ها برای غذا با سگ‌ها رقابت می‌کنند. کفتار‌ها و سگ‌ها در حالی که در رقابت برای کشتن به یکدیگر حمله می‌کردند، با صدا‌های تهاجمی یکدیگر را تهدید می‌کردند.

کفتار‌ها آخرین تکه‌های گوشت را برداشتند و در بوته‌ها ناپدید شدند. سگ‌ها شروع به یورتمه زدن در جاده کردند و در میان راه در زیر سایه درخت استراحتگاهی یافتند.

مدت زیادی سگ‌ها را تماشا کردم تا اینکه ماشین‌های دیگر از راه رسیدند.

دیدن سگ‌های وحشی در کروگر بسیار نادر است، اما دیدن آن‌ها در حال بلعیدن یک کشتار در فاصله ۵ متری جلوی شما اساساً غیر قابل تصور است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید