سردترین شهر ایران با دمای منفی ۲۰ درجه

سردترین شهر ایران با دمای منفی ۲۰ درجه

تا اواخر این هفته به علت تضعیف زبانه پرفشار جوی دمای هوای استان در حد ۲ تا سه درجه سانتی گراد افزایش می‌یابد، ولی از روز جمعه با ورود سامانه بارشی جدید به استان دمای هوا دوباره روند کاهشی خواهد داشت.

کد خبر : ۱۱۸۶۷۱
بازدید : ۴۲۵۷

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان سراب با دمای منفی ۲۰ درجه سانتی گراد، دوباره سردترین شهر کشور شد.

محمد امیدفر افزود: در این بازه زمانی شهر‌های خیرآباد با دمای منفی ۱۸ درجه و سرخس با دمای منفی ۱۷.۵ درجه سانتی گراد به ترتیب دومین و سومین شهر‌های سرد کشور ثبت شده اند.

وی با بیان اینکه دمای سراب نسبت به روز گذشته ۲ درجه کاهش یافته است، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته اهر با دمای مثبت ۷.۵ درجه سانتی گراد به عنوان گرم‌ترین شهر استان ثبت شده است.

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: در این بازه زمانی دمای تبریز در سردترین زمان به منفی سه درجه سانتی گراد و در گرم‌ترین زمان به مثبت پنج درجه رسید و دمای فعلی آن (ساعت ۱۰) منفی سه درجه ثبت شده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

امیدفر ادامه داد: تا اواخر این هفته به علت تضعیف زبانه پرفشار جوی دمای هوای استان در حد ۲ تا سه درجه سانتی گراد افزایش می‌یابد، ولی از روز جمعه با ورود سامانه بارشی جدید به استان دمای هوا دوباره روند کاهشی خواهد داشت.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید