در تهران چند سانتی‌متر برف آمد؟

در تهران چند سانتی‌متر برف آمد؟

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص برف روبی گفت: برف سنگینی بارید، اما تلاش کردیم معابر را بازگشایی کنیم و در حال حاضر هم برف‌روبی در معابر فرعی ادامه دارد.

کد خبر : ۱۱۸۸۰۵
بازدید : ۴۴۵۸

جعفری مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران به بارش‌های شب گذشته تهران اشاره کرد و گفت:‌از ۴۸ ساعت قبل بارش نیرو‌های خدمات شهری در حال آماده‌باش بودند. وی با بیان اینکه برف در چند مرحله شروع به باریدن کرد گفت:‌در بارش سوم زمان طولانی‌تر و حجم برف بیشتر بود.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران به تردد ماشین‌ها در سطح شهر اشاره کرد و گفت:‌با وجود اینکه روز گذشته تهران تعطیل بود، اما تردد ماشین‌ها زیاد بود و همین امر باعث بروز ترافیک شد. ما مشکلی نداشتیم نمک‌پاشی و شن‌پاشی صورت گرفت، اما ترافیک هم مزید بر علت بود.

به گفته جعفری بارندگی باعث کاهش دید رانندگان می‌شود در نتیجه سرعت پایین و همین امر باعث کندی تردد می‌شود. وی با بیان اینکه بلوار نیایش، اتوبان چمران، مدرس و ... پاکسازی شده بود گفت: فقط یک اختلالی در بزرگراه یادگار امام داشتیم که سریع برطرف شد.

وی در خصوص پاکسازی معابر فرعی گفت: ما بعد از اینکه معابر اصلی را پاکسازی می‌کنیم سراغ معابر فرعی می‌رویم شب گذشته بارش زیاد بود و در برخی از نقاط شاید تا حدود ۳۰ سانتی‌متر برف آمد ما از شهروندان می‌خواهیم هر مشکلی که دارند با ۱۳۷ پلاس تماس گرفته و مشکل خود را بگویند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید