نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۲۹ دی برای اولین بار پا به کانال ۲۳ میلیون گذاشت. نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار به دو میلیون و ۲۱ هزار رسید و دلار توافقی را تقریبا ۳۹ هزار و ۴۰۰ فروختند

کد خبر : ۱۱۹۰۳۲
بازدید : ۴۹۹۲

قیمت دلار توافقی امروز پنجشنبه ۲۹ دی با رشد تقریبا ۳۰۰ تومانی به نیمه‌های کانال ۳۹ هزار تومان رسید و نرخ یورو در جریان نیمه ابتدایی معاملات بازار متشکل ارزی روی پله‌های ابتدایی کانال ۴۲ هزار تومان ایستاد. در بازار طلا شاهد خلق رکورد‌ جدیدی بودیم و سکه امامی برای اولین بار در کانال ۲۳ میلیون آفتابی شد. از طرفی نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار به دو میلیون و ۲۱ هزار تومان رسید.

قیمت دلار و یورو در بازار مشکل ارزی

قیمت دلار امروز پنجشنبه ۲۹ دی در نیمه ابتدایی معاملات بازار متشکل ارزی که نرخ‌ها به شکل توافقی تعیین می‌شود، با افزایش ۲۹۰ تومانی نسبت به عصر دیروز به ۳۹ هزار و ۳۹۰ تومان رسید. همزمان قیمت یورو امروز پنجشنبه ۲۹ دی ۱۸ تومان ارتقا پیدا کرد و این اسکناس را ۴۲ هزار و ۲۸۰ تومان فروختند.

قیمت ارز در بازار متشکل

انواع ارز

سه‌شنبه چهارشنبه

امروز

دلار

39 هزار و 200 تومان

39 هزار و 100 تومان

39 هزار و 390 تومان

یورو

42 هزار و 640 تومان

42 هزار و 100 تومان

42 هزار و 280 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه ۲۹ دی تا ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه به یک میلیون و ۲۱ هزار تومان رسید. عددی که شش هزار تومان نسبت به نرخ هر گرم طلا ۱۸ در پایان معاملات دیروز کمتر است. ناگفته نماند که قیمت طلا ۱۸ عیار در پایان خرید و فروش‌های دیروز یعنی عدد دو میلیون و ۲۷ هزار تومان، رکورد جدید این فلز گرانبها به‌حساب می‌آید.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار

سه‌شنبه

چهارشنبه

امروز

یک میلیون و 991 هزار تومان

دو میلیون و 27 هزار تومان

دو میلیون و 21 هزار تومان

قیمت انواع سکه طلا

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۲۹ دی تا ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه به ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. به‌این ترتیب درمقایسه با عصر دیروز که سکه امامی یا همان تمام‌بهار طرح جدید را ۲۲ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان می‌فروختند، شاهد افزایش ۴۰۵ هزار تومانی ارزش این سکه هستیم. همزمان قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۰۶ هزار تومان ارتقا پیدا کرد و آن را ۲۱ میلیون و ۹۳۹ هزار تومان فروختند. سکه گرمی اما بدون تغییر قیمت، چهار میلیون و ۷۱۰ هزار تومان فروخته شد که این عدد را هم باید قله جدید سکه گرمی در بازار طلا بدانیم.

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه

سه‌شنبه

چهارشنبه

امروز

امامی

22 میلیون و 368 هزار تومان

22 میلیون و 795 هزار تومان

23 میلیون و 200 هزار تومان

تمام‌بهار آزادی طرح قدیم

20 میلیون و 207 هزار تومان

21 میلیون و 733 هزار تومان

20 میلیون و 939 هزار تومان

گرمی

چهار میلیون و 410 هزار تومان

چهار میلیون و 710 هزار تومان

چهار میلیون و 710 هزار تومان

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید