افشای مشخصات پوکو X ۵ در بنچمارک گیک‌بنچ

افشای مشخصات پوکو X ۵ در بنچمارک گیک‌بنچ

پوکو X۵ ظاهراً قرار است با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵، سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی به بازار عرضه شود.

کد خبر : ۱۱۹۷۸۵
بازدید : ۷۹۰۱

سری پوکو X۵ ظاهراً قرار است در هند رونمایی و در بازار‌های بین‌المللی عرضه شود. حالا مدل استاندارد این سری در بنچمارک گیک‌بنچ حاضر شده و بخشی از مشخصات آن را برملا کرده است.

به‌نظر می‌رسد سری پوکو X۵ در دو نسخه معمولی و پرو در دسترس کاربران قرار گیرد. همچنین انتظار می‌رود با توجه به اطلاعات فاش‌شده، پوکو X۵ از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵، سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و رم ۶ و ۸ گیگابایتی بهره ببرد.

مشخصات احتمالی پوکو X۵

گزارش‌های منتشرشده در مورد سری پوکو X۵ حاکی از آن هستند که گوشی‌های جدید براساس سری ردمی نوت ۱۲ ساخته می‌شوند و پوکو X۵ پرو در‌واقع همان ردمی نوت ۱۲ است که تنها نامش تغییر پیدا کرده و نسخه معمولی پوکو X۵ نیز نسخه بهبودیافته ردمی نوت ۱۲، ۵G خواهد بود. با توجه به اینکه مشخصات موبایل‌های مذکور در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده است، انتظار می‌رود به زمان رویداد معرفی نزدیک می‌شویم.

پوکو X۵ با شماره مدل PG۲۲۱۱۱۳۱۷ از تراشه کوالکام اسنپدراگون ۶۹۵ و گرافیک آدرنو ۶۱۹ بهره خواهد برد. نسخه‌ای که مشخصات آن در گیک‌بنچ رؤیت شده است از رم ۸ گیگابایتی بهره می‌برد، اما انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با رم ۶ گیگابایتی نیز عرضه شود.

مشخصات پوکو X ۵

سیستم‌عامل اندروید ۱۲ به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی جدید نصب شده است و به‌احتمال‌زیاد این دستگاه با رابط کاربری MIUI ۱۳ به‌صورت پیش‌فرض معرفی خواهد شد. احتمالاً دستگاه جدید طی هفته‌های بعد از رونمایی به‌روزرسانی دریافت می‌کند و کاربران می‌توانند آن را با اندروید ۱۳ در اختیار داشته باشند. این گوشی هوشمند در آزمون تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ با امتیاز به‌ترتیب ۶۹۳ و ۲۱۱۳ ظاهر شده است.

اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات این موبایل منتشر نشده، اما انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد فول اچ‌دی پلاس و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز نمایشگر، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در پنل پشتی معرفی شود. این گوشی هوشمند احتمالاً به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی مجهز خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید