لیست کالا‌های تخفیف‌دار اعلام شد

لیست کالا‌های تخفیف‌دار اعلام شد

در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا، رفاه، شهروند، هایپر، هاپیر می، جانبو، سپه و همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای که در کل کشور شعبه دارند، این طرح از امروز عملیاتی شده و به ترتیب نیز کالا‌های عرضه شده بیشتر خواهد شد.

کد خبر : ۱۲۰۸۵۹
بازدید : ۷۹۰۲

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران کالا‌هایی که مشمول تخفیف ۲۵ درصدی در طرح فجر تا فطر هستند را اعلام کرد.

سعید راد که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، با اعلام کالا‌هایی که در طرح فجر تا فطر مشمول تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی هستند، اظهار کرد: این کالا‌ها شامل گوشت منجمد، مرغ منجمد، قندوشکر، پنیر یو-اف، ماست کم چرب یک کیلویی، شیر نایلونی کم چرب، شیر بطری کم‌چرب، کره ۱۰۰ گرمی، روغن سرخ‌کردنی۸۱۰ گرمی، روغن پخت‌وپز ۸۱۰ گرمی، حبوبات، رب، تن‌ماهی، برنج، چای و برخی از کالا‌های دیگر که در فروشگاه‌های مختلف با توجه به برند‌های متنوع، متفاوت است.

وی در پاسخ به اینکه این طرح در کدام فروشگاه‌ها اجرایی خواهد شد، گفت: در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا، رفاه، شهروند، هایپر، هاپیر می، جانبو، سپه و همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای که در کل کشور شعبه دارند، این طرح از امروز عملیاتی شده و به ترتیب نیز کالا‌های عرضه شده بیشتر خواهد شد.

سیدجواد ساداتی‌نژاد_ وزیر جهاد کشاورزی هم در حاشیه جلسه امروز هیات دولت اعلام کرد که پیرو صحبت‌های رییس جمهوری از امروز طرح فجر تا فطر در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور آغاز شده و ۳۴ قلم کالای اساسی مصرفی مردم بین ۱۰ تا ۲۵ درصد تخفیف خواهد داشت.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید