ویژگی‌های گوشی به‌صرفه شیائومی برای افراد کم درآمد

ویژگی‌های گوشی به‌صرفه شیائومی برای افراد کم درآمد

گوشی Redmi A۱ Plus از جمله گوشی‌های هوشمند با قیمت مناسب برای جوانان و افراد کم‌درآمد است که توسط شرکت Redmi، روانه بازار شد.

کد خبر : ۱۲۳۰۹۱
بازدید : ۱۱۶۵

قیمت بالای گوشی‌های هوشمند برای قشر وسیعی از خریداران گوشی، به‌ویژه آن‌هایی که درآمد محدودی دارند، چالش بزرگی را تشکیل می‌دهد، چرا که خرید گوشی با قیمت ارزان و در عین حال ارائه قابلیت‌های فنی اولیه در عملکرد، برای آن‌ها به یک اولویت تبدیل شده است.

گوشی Redmi A۱ Plus از جمله گوشی‌های هوشمند با قیمت مناسب برای جوانان و افراد کم‌درآمد است که توسط شرکت Redmi، زیرمجموعه شیائومی روانه بازار شد و این گوشی مشخصات خوبی را با قیمت ارزان ارائه می‌دهد.

گوشی Redmi A۱ Plus دارای صفحه نمایش مقاوم در برابر آب و گرد و غبار با استاندارد IPS، اندازه ۶.۵ اینچ، نوع LCD، کیفیت صفحه نمایش HD+، وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش است.

گوشی Redmi A۱ Plus یک دوربین دو هسته‌ای ۸ مگاپیکسلی در پشت، با دوربین لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی، با فلاش LED در پشت، با دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی، ونیز ویژگی‌ها و تکنیک‌های تنظیم تصویر و روشنایی عالی ارائه می‌کند.

گوشی Redmi A۱ Plus دارای یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند و با درگاه شارژ میکرو USB می‌تواند بیش از دو روز دوام بیاورد.

گوشی Redmi A۱ Plus با پردازنده Helio A۲۲ از شرکت تایوانی Media Tech، با ۲ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی و سیستم عامل رقیق شده Android ۱۲ GO از گوگل کار می‌کند.

قیمت گوشی Redmi A۱ Plus در بازار از حدود ۳ هزار و ۴۵۰ پوند برای کوچکترین نسخه شروع می‌شود، وقیمت آن با توجه به فروشگاه و نسخه متفاوت است.

منبع: وبسایت البلد - باشگاه خبرنگاران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید