بیت‌کوین رکورد سقوط را شکست!

بیت‌کوین رکورد سقوط را شکست!

بیت کوین در روز جمعه به پایین ترین حد دو هفته اخیر سقوط کرد و به دنبال آن اتریوم نیز ارزان شد.

کد خبر : ۱۲۴۸۵۳
بازدید : ۳۰۴

بیت کوین در روز جمعه، با واکنش بازارها به اخبار منتشر شده در خصوص سیلورگیت، بیشتر به سمت قرمز سقوط کرد؛ سیلورگیت نقش عمده‌ای در تامین نقدینگی بازار رمزارزها دارد و بسیاری از شرکت‌های بزرگ این صنعت با آن همکاری می‌کنند و اخیرا شایعاتی مبنی بر ورشکستگی این شرکت منتشر شده‌است.

بیت کوین در کمتر از ۲۴ ساعت پس از معامله با ۲۳۵۴۰.۱۶ دلار به پایین ترین حد روزانه ۲۲۲۴۱.۷۸ دلار سقوط کرد. در نتیجه این حرکت، بیت کوین اکنون به ضعیف ترین موقعیت خود از روز ولنتاین، در ۱۴ فوریه، سقوط کرده است و موج قرمز روز جمعه بازارها را فراگرفته است که منجر به تغییر بزرگی در قدرت قیمت شده است.

در زمان نگارش این مقاله، شاخص قدرت نسبی روی ۴۲.۹۱ است که پایین‌ترین نقطه آن از اول ژانویه است. علاوه بر بیت کوین، اتریوم نیز به طور قابل توجهی در جلسه امروز سقوط کرد و به زیر مرز ۱۶۰۰ دلار رسید. پس از بالاترین قیمت ۱۶۵۲.۴۳ دلار در روز پنجشنبه، اتریوم در اوایل روز جمعه به پایین ترین سطح خود در ۱۵۵۳.۸۵ دلار رسید.

افت روز گذشته دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان را به ضعیف ترین سطح خود از ۱۵ فوریه رسانده است. همانطور که در اوایل هفته پیش بینی شده بود، حرکت به سمت ۱۵۵۰ دلار در حال حاضر پیش‌بینی شده بود، زیرا میانگین متحرک ۱۰ روزه (قرمز) به تلاقی نزولی با میانگین متحرک ۲۵ روزه (آبی) نزدیک شده بود.

شاخص قدرت نسبی نیز با کاهش به زیر نقطه حمایت اخیر در ۴۹.۰۰، به فروش کمک کرده است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید