ساحل در سریال پوست شیر؛ کجا گروگان گرفته شده است؟

ساحل در سریال پوست شیر؛ کجا گروگان گرفته شده است؟

سریال پوست شیر از ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ به صورت اختصاصی در پلتفرم نمایش خانگی فیلم نت پخش شد. این سریال در سه فصل ساخته شده است و هر هفته چهارشنبه، ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلم نت پخش می‌شود. سریال پوست شیر جزو پرمخاطب‌ترین سریال‌های پلتفرم فیلم نت است.

کد خبر : ۱۲۵۱۰۷
بازدید : ۲۷۲۰

مشکات با استعلام ماشین پاترولی که به صمد تعلق داشت و دو دفعه در حوالی روستای برغان جریمه شده بود، حدس‌هایی از محل نگهداری ساحل می‌زند.

سرگرد مشکات که به دلیل فراری دادن نعیم، از سمت خود در پلیس آگاهی برکنار شد، با اصرار نعیم مجدد به بررسی پرونده ربودن ساحل پرداخت. نعیم از او خواست تا فیلمی که فردی ناشناس برای او فرستاده را ببیند تا شاید بتواند سرنخی از او پیدا کند. مشکات نیز بار‌ها فیلم را تماشا کرد تا ناگهان انعکاس بخشی از پلاک ماشین فرد ناشناس را روی در خودروی پرایدی که از رو به روی آن رد می‌شد، دید.

پس از آن، مشکات از همکاران سابقش خواست تا استعلام پلاک ماشین را بگیرند. پس از استعلام، متوجه شد ماشین پاترول متعلق به صمد است. یکی از مظنون‌های اصلی پرونده ربودن ساحل. همچنین مشخص شد این ماشین به تازگی در حوالی روستای برغان جریمه شده است. این دو سرنخ سبب شد تا گره‌های جدید از معمای ربودن ساحل، باز شود و نعیم و مشکات چند قدمی به حل معمای ربودن ساحل و شخص ناشناسی که پشت این جنایت است، نزدیک شوند. برای دانلود قسمت اول از فصل سوم سریال پوست شیر، به سایت فیلمیز مراجعه کنید.

بازیگران سریال پوست شیر

سریال پوست شیر با بازی درخشان هادی حجازی فر و شهاب حسینی، ساختهٔ دو برادر افغان است. دو برادر با نام‌های جمشید و نوید محمودی که در کارنامه‌ی فعالیت‌شان فیلم‌هایی چون؛ چند متر مربع عشق و رفتن را ساخته و توانسته‌اند تحسین مخاطب را برانگیزانند. قسمت اول از فصل سوم سریال پوست شیر اکنون در سایت فیلمیز در دسترس مخاطبان است. از جمله بازیگران مطرح این سریال؛ شهاب حسینی، هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه، علیرضا کمالی، علی اسیوند، بهرام ابراهیمی، آناهیتا افشار، ژیلا شاهی، بابک کریمی، بهزاد خلج و علیرضا استادی هستند.

درباره سریال پوست شیر

سریال پوست شیر که اکنون قسمت اول از فصل سوم سریال پوست شیر در سایت فیلمیز در دسترس مخاطبان است، در سال ۱۴۰۱ به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی ساخته شده است. فیلم‌نامه این سریال را کارگردان آن به همراه رضا بهاروند نوشته‌اند و توانسته است این سریال را تبدیل به یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی کنند. این سریال مناسب افراد بالای ۱۵ سال است و به دلیل داشتن سکانس‌های خشن و دلهره‌آور برای کودکان مناسب نیست.

عوامل سریال پوست شیر

عکاس؛ فتاح ذی‌نوری، طراح تیتراژ؛ مجید یوسف‌زاده، منشی صحنه فاز یک؛ پونه خامین، منشی صحنه فاز دو؛ مهلا معصومی‌نژاد، مشاور انتظامی؛ سرهنگ محمدرضا راسخ، دستیار اول کارگردان فاز یک؛ حسین خضوعی، دستیار اول کارگردان فاز دو؛ وحید شیخلر، برنامه‌ریز فاز یک؛ نیلوفر کوخانی، برنامه‌ریز فاز دو؛ نوشین شکری، جلوه‌های ویژه میدانی فاز یک؛ مرتضی رمضانی، جلوه‌های ویژه فاز دو؛ آرش آقابیک، طراح بدلکاری؛ امیرحسین خنجری، مدیر تدارکات؛ مهدی عباسی‌پور، جانشنین تولید؛ سید میثم صفوی، دستیار اول فیلمبردار؛ امیدالله وردی، جلوه‌های ویژه بصری؛ امین پهلوان‌زاده، طراح چهره‌پردازی؛ عظیم فراین، طراح لباس؛ شیده محمودزاده؛ مدیر تولید فاز یک؛ امیر نشاط، مدیر تولید فاز دو؛ وحید مشاری، صدابردار؛ امیرشاهرودی، سیوان محمودی، طراح و ترکیب صدا؛ حسین قورچیان، صداگذار؛ مهیار سلیمی، موسیقی؛ بامداد افشار، طراح صحنه؛ مهدی موسوی، تدوین؛ سارا آهنی، مدیرفیلمبرداری؛ مرتضی غفوری، تهیه کننده؛ نوید محمودی؛ کارگردان؛ جمشید محمودی

زمان پخش سریال پوست شیر

سریال پوست شیر از ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ به صورت اختصاصی در پلتفرم نمایش خانگی فیلم نت پخش شد. این سریال در سه فصل ساخته شده است و هر هفته چهارشنبه، ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلم نت پخش می‌شود. سریال پوست شیر جزو پرمخاطب‌ترین سریال‌های پلتفرم فیلم نت است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید