نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱

دلار توافقی تا ظهر امروز یکشنبه ۲۱ اسفند در نیمه کانال ۴۳ هزار فروخته شد. قیمت سکه امامی به محدوده ۲۳ میلیون عقب‌نشینی کرد

کد خبر : ۱۲۵۷۹۰
بازدید : ۳۴۳

قیمت دلار توافقی امروز یکشنبه ۲۱ اسفند با ریزش دو هزار و ۷۰۰ تومانی به نیمه کانال ۴۳ هزار تومان عقب‌نشینی کرد. در بازار طلا و همزمان با اولین خریدو‌فروش‌ها، نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار روی عدد پایانی روز گذشته یعنی دو میلیون و ۴۵ هزار تومان باقی ماند، اما سکه امامی تقریبا دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و معادل ۲۳ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان فروخته شد.

قیمت دلار توافقی و خدماتی

قیمت دلار امروز یکشنبه ۲۱ اسفند برای خریداران ارز توافقی تا ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه، ۴۳ هزار و ۵۰۰ تومان به‌ثبت رسید. به‌این ترتیب درمقایسه با ظهر دیروز قیمت دلار توافقی دو هزار و ۷۰۰ تومان ریزش داشته است. البته قیمت دلار امروز برای متقاضیان ارز خدماتی ۴۰ هزار و ۶۰۰ تومان محاسبه می‌شود که این عدد نسبت به دیروز هزار و ۵۰۰ تومان کمتر است.

تغییر قیمت دلار

انواع دلار شنبه
امروز
دلار مرکز مبادله ارز و طلا 42 هزار و 100 تومان 40 هزار و 600 تومان
دلار توافقی 46 هزار و 200 تومان 43 هزار و 500 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز یکشنبه ۲۱ اسفند همزمان با نیمه ابتدایی معاملات بازار به دو میلیون و ۴۵ هزار تومان رسید. عصر دیروز طلا ۱۸ عیار با همین نرخ به کار خود خاتمه داده بود، اما درمقایسه با پنجشنبه هفته قبل شاهد افت ۲۳۳ هزار تومانی قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار هستیم.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار

پنجشنبه شنبه

امروز

دو میلیون و 278 هزار تومان

دو میلیون و 45 هزار تومان

دو میلیون و 45 هزار تومان

قیمت انواع سکه طلا

قیمت سکه امامی امروز یکشنبه ۲۱ اسفند تا ظهر به ۲۳ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان رسید و درقیاس با ظهر دیروز دو میلیون و ۶۳۰ هزار تومان تقلیل پیدا کرد. سکه تمام‌بهار آزادی در همین مدت دو میلیون و ۹۶۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و ظهر امروز معادل ۲۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته شد. قیمت نیم‌سکه یک میلیون و ۱۲۵ هزار تومان و قیمت ربع‌سکه ۷۸۰ هزار تومان نسبت به دیروز کاهش پیدا کرده و افت قیمت سکه یک گرمی در این مدت ۶۸۰ هزار تومان بوده است.

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه طلا میانگین قیمت پنجشنبه میانگین قیمت امروز
امامی 26 میلیون و 270 تومان 23 میلیون و 640 تومان
طرح قدیم 24 میلیون و 60 هزار تومان 21 میلیون و 100 هزار تومان
نیم‌سکه 15 میلیون و 225 هزار تومان 14 میلیون و 100 هزار تومان
ربع‌سکه 9 میلیون و 480 هزار تومان هشت میلیون و 700 هزار تومان
یک گرمی پنج میلیون و 380 هزار تومان چهار میلیون و 700 هزار تومان
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید