(عکس) سانگ یانگ تورس ئی وی اکس؛ دوران جدید خودروساز پرچالش کره ای!

(عکس) سانگ یانگ تورس ئی وی اکس؛ دوران جدید خودروساز پرچالش کره ای!

تورس در واقع گزینه مهم کمپانی کره‌ای سانگ یانگ برای بازگشت موفق به بازار پس از بحران‌های شدیدی است که طی سال‌های گذشته درگیرش بوده است.

کد خبر : ۱۲۶۷۱۶
بازدید : ۸۶۴۴

مدتی قبل به معرفی خودروی جدید سانگ یانگ با نام تورس در گروه خودروی عصر ایران پرداختیم که اینجا برای مطالعه در دسترس قرار دارد. تورس در واقع گزینه مهم کمپانی کره‌ای برای بازگشت موفق به بازار پس از بحران‌های شدیدی است که طی سال‌های گذشته درگیرش بوده است.

البته در تداوم واگذاری‌های برند سانگ یانگ، گفته می‌شود که این برند در آینده نزدیک به کی جی موبیلیتی تغییر نام خواهد داد.

اکنون تصاویر تایید شد‌ای از مدل الکتریکی تورس نیز روی خط رسانه‌ها قرار گرفته که در ادامه نگاهی به این آفرودر جذاب و فناورانه خواهیم داشت هرچند اطلاعات در رابطه با این شاسی بلند الکتریکی بسیار محدود است و سانگ یانگ قصد دارد تا آن را به نمایشگاه سئول موبیلیتی شو ۲۰۲۳ در ۳۰ مارس برساند و آنجا اطلاعات بیشتری از این خودرو در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

تورس ئی وی اکس شباهت‌های زیادی به نسخه بنزینی تورس دارد و طبیعتا جلوپنجره میزبان شاخص‌ترین تفاوت این دو تریم است.

داخل کابین این دو مدل نیز تفاوت زیادی دارند. در سانگ یانگ تورس ئی وی اکس از دو نمایشگر دیجیتال در قابی یکپارچه استفاده شده است.

عکسی که از کابین منتشر شده امکان مشاهده جزئیات کامل را فراهم نمی‌کند، بنابراین نمی‌توان در رابطه با بخش تهویه و دسترسی تنظیمات آن نظری داد.

SsangYong Torres EVX

در رابطه با پیشرانه الکتریکی تورس ئی وی اکس هم اطلاعاتی ارائه نشده است. سانگ یانگ اکنون کوراندو ئی-موشن را در لیست محصولات خود دارد که از یک موتور الکتریکی در ارتباط با محور جلو و ۱۹۰ اسب بخار خروجی، استفاده می‌کند. اما در تورس الکتریکی احتمالا سامانه تمام چرخ الکتریکی یا به عبارت دیگر حضور ۲ موتور الکتریکی با جانمایی یک موتور مرتبط با هر محور را باید انتظار داشته باشیم.

در کوراندو ئی-موشن از بسته باتری ۵۵.۳ کیلووات ساعت با برد حرکتی ۳۴۰ کیلومتر استفاده شده که بازهم برای سانگ یانگ تورس ئی وی اکس انتظار حجم بالاتر باتری و برد حرکتی بیشتر وجود دارد.

منبع: عصر ایران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید