نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲

دلار توافقی تا ظهر امروز یکشنبه ۲۰ فروردین ۴۳ هزار و ۶۵۰ فروخته شد. قیمت هر قطعه سکه امامی به شکل تک‌فروشی به ۳۱ میلیون و ۸۳۰ هزار رسید

کد خبر : ۱۲۹۴۳۶
بازدید : ۴۱۲۲

قیمت دلار توافقی امروز یکشنبه ۲۰ فروردین تا ظهر ۲۵۰ تومان رشد داشت و از نیمه کانال ۴۳ هزار تومان عبور کرد. همزمان در بازار طلا قیمت سکه امامی حدود ۴۳۰ هزار تومان بیشتر شد و به ۳۱ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان رسید. نرخ طلا ۱۸ عیار، اما با افت ۱۲ هزار تومانی همراه شد و دو میلیون و ۵۳۶ هزار تومان به‌ثبت رسید.

قیمت ارز توافقی و خدماتی

قیمت دلار توافقی امروز یکشنبه ۲۰ فروردین تا ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه به ۴۳ هزار و ۶۵۰ تومان رسید. نسبت به ظهر دیروز قیمت دلار توافقی ۲۵۰ تومان افزایش داشت و همزمان قیمت یورو توافقی امروز با رشد هزار و ۲۸۰ تومانی به ۴۷ هزار و ۶۸۰ تومان رسید. البته قیمت یورو خدماتی امروز براساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ۴۴ هزار و ۹۵۰ تومان است و دلار خدماتی با نرخ ۴۰ هزار و ۱۰۰ تومان عرضه شد.

نرخ ارز تا ساعت ۱۱:۱۵

انواع ارز

قیمت شنبه

قیمت امروز

دلار توافقی

43 هزار و 400 تومان

43 هزار و 650 تومان

یورو توافقی

46 هزار و 400 تومان

47 هزار و 680 تومان

دلار خدماتی

40 هزار و 640 تومان

40 هزار و 100 تومان

یورو خدماتی

44 هزار و 340 تومان

44 هزار و 950 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز یکشنبه ۲۰ فروردین همزمان با نیمه ابتدایی معاملات بازار به دو میلیون و ۵۳۶ هزار تومان رسید و نسبت به عصر دیروز ۱۲ هزار تومان کاهش پیدا کرد. با این حال در بازار طلا، قیمت اغلب سکه‌ها تا ظهر با افزایش همراه بود.

قیمت سکه امامی که به اسم سکه طرح جدید شناخته می‌شود با رشد ۴۳۰ هزار تومانی درمقایسه با ظهر دیروز به ۳۱ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان رسید. سکه تما‌م‌بهار آزادی طرح قدیم با رشد قیمت ۱۵۰ هزار تومانی، ۲۷ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان فروخته شد و نرخ فروش ۱۹ میلیون تومانی سکه نیم‌بهار آزادی از رشد قیمت ۷۰ هزار تومانی آن نسبت به ظهر دیروز حکایت داشت.

هر قطعه سکه یک گرمی هم ۱۳۰ هزار تومان بیشتر از روز گذشته یعنی شش میلیون و ۷۱۰ هزار تومان فروخته شد و این وسط سکه ربع‌بهار آزادی که ۱۱ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان قیمت خورد، ۲۸۰ هزار تومان از ارزش خود را درقیاس با ظهر شنبه از دست داد.

نرخ طلا و انواع سکه تا ساعت ۱۱:۱۵

طلا و انواع سکه

قیمت شنبه

قیمت امروز

هر گرم طلا 18 عیار

دو میلیون و 548 هزار تومان

دو میلیون و 536 هزار تومان

امامی

31 میلیون و 400 هزار تومان

31 میلیون و 830 هزار تومان

طرح قدیم

27 میلیون و 400 هزار تومان

27 میلیون و 415 هزار تومان

سکه نیم‌بهار

18 میلیون و 930 هزار تومان

19 میلیون تومان

سکه ربع‌بهار

11 میلیون و 910 هزار تومان

11 میلیون و 630 هزار تومان

سکه یک گرمی

شش میلیون و 580 هزار تومان

شش میلیون و 710 هزار تومان

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید