(ویدئو) پنیر‌های فرانسوی با طعم بریتانیایی

(ویدئو) پنیر‌های فرانسوی با طعم بریتانیایی

در نتیجه برتانیا اندکی تغییر رویه داده و انواع بیشتری از پنیر‌های نرم را در کنار پنیر‌های سنتی با بافت سخت مانند چدار و استیلتون تولید می‌کند. فرانسه که لقب "کشور هزار پنیر" را از آن خود کرده اغلب منبع الهام روند جدید پنیرسازی در بریتانیا است.

کد خبر : ۱۲۹۶۲۵
بازدید : ۳۰۳۳

فرانسه که لقب "کشور هزار پنیر" را از آن خود کرده اغلب منبع الهام روند جدید پنیرسازی در بریتانیا است. تولید پنیر به سبک و سیاق کشور‌های اروپایی در بریتانیا محبوب شده است و کارآفینان در ولز، اسکاتلند و انگلیس به این کار روی آورده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، اینک پنیرسازان بزرگ بریتانیا پنیر‌های نرم و خامه‌ای‌تر خود را که شبیه پنیر فرانسوی‌ها است به دنیا صادر می‌کنند. "استسی هج" یکی از افرادی است که پنیری با نام "تون‌ورث" را به سبک "کممبر" تولید می‌کند.

او حین خروج یک کامیون حاوی پنیر‌های همپشایر به سمت برخی از بهترین رستوران‌های بریتانیا به رونق تجارت پنیر‌های انگلیسی با سبک و سیاق انواع فرانسوی اشاره کرد و گفت: "هرگز فکر نمی‌کردم به این بزرگی باشد". او که در سال ۲۰۰۵ شرکت پنیر همپشایر را تاسیس کرده اینک این پنیر تون‌ورث تولید می‌کند. پنیری دست ساز که به سبک کممبر فرانسوی.

در نتیجه برتانیا اندکی تغییر رویه داده و انواع بیشتری از پنیر‌های نرم را در کنار پنیر‌های سنتی با بافت سخت مانند چدار و استیلتون تولید می‌کند. فرانسه که لقب "کشور هزار پنیر" را از آن خود کرده اغلب منبع الهام روند جدید پنیرسازی در بریتانیا است. شرکت هج در منطقه جنوبی همپشایر انگلستان حدود ۷ هزار قطعه پنیر در هفته و ۱۲ هزار قطعه در طول فصل کریسمس تولید کرده است. در این کار خانه هیچ ماشین و ابزاری دیده نمی‌شود و همه چیز دستی تولید می‌شود:

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید