(تصاویر) چهره متفاوت از سعید معروف در لیگ ترکیه

(تصاویر) چهره متفاوت از سعید معروف در لیگ ترکیه

سعید معروف دیشب چهره متفاوتی را از خود به نمایش گذاشت.

کد خبر : ۱۳۰۶۵۱
بازدید : ۴۴۱۹

بعد از پایان رقابت‌های المپیک توکیو و حذف تلخ تیم ملی والیبال ایران، سعید معروف یک تصمیم مهم گرفت. اسطوره والیبال ایران و یکی از بهترین پاسورهای دنیا در یک دهه اخیر از تصمیم خود برای خداحافظی از بازی‌های ملی خبر داد و اعلام کرد که در ادامه راه تمام تمرکز خود را روی والیبال باشگاهی قرار خواهد داد.

نکته مهم تر اینکه سعید معروف به جز یک مقطع کوتاه که برای پیکان در جام باشگاه‌های آسیا به میدان رفت و با این تیم قهرمان شد، در والیبال اروپا حضور داشته و در این مدت برای فنرباغچه ترکیه به میدان رفته است.

معروف در یکی دو فصل اخیر یکی بازیکنان کلیدی فنرباغچه بوده و با وجود بالا رفتن سن هیچ اثری از افت و کاهش کیفیت این بازیکن مشاهده نمی‌شود. بازیکنی که هنوز هم بسیاری از والیبال دوستان معتقد هستند می‌تواند به تیم ملی کمک کند اما او ترجیح داده از این فضا فاصله بگیرد.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران در این فصل روزهایی رویایی را با فنرباغچه سپری کرده است. اوج کار فنرباغچه با سعید معروف شب گذشته بود، جایی که او ‌و هم‌تیمی‌هایش موفق شدند در یک جدال نزدیک و هیجان‌انگیز تیم پرستاره و مدعی زراعت بانک را در نیمه‌نهایی جام حذفی ترکیه شکست داده و راهی فینال شوند.

یکی از نکات جالب توجه بازی شب گذشته فنرباغچه و زراعت بانک به وضعیت سعید معروف حین برگزاری مسابقه مربوط بود. پاسور فنرباغچه در این بازی با هیجان عجیب و غریب و کم سابقه ای هم تیمی هایش را تهییج می کرد و همین هم یکی از مهمترین دلایل پیروزی بزرگ فنرباغچه به شمار می‌آمد.

معروف در سالهای حضور در تیم ملی نیز همواره وظیفه کاپیتانی خود را به بهترین شکل ممکن انجام می‌داد اما کمتر دیده بودیم که شخصیت آرامی مثل او همچون شب گذشته اینقدر در طول بازی هیجان داشته باشد، از فرط خوشحالی داد بزند و به شکل عجیب و غریبی هم‌تیمی‌های خود را تهییج کند.

1853658

1853659

1853660

1853661

1853662

منبع: ورزش سه

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید