ضرب و شتم وحشیانه زن توریست پس از تجاوز

ضرب و شتم وحشیانه زن توریست پس از تجاوز

محمد فادل ال انساری " 33 ساله اهل " مراکش " در یک حمله وحشیانه به یک خانم توریست اهل " بریتانیا " او را به شدت زخمی کرده و مورد تجاوز قرار داد.

کد خبر : ۱۳۱۸۳
بازدید : ۸۱۰۴
یک مرد اهل" مراکش " به اتهام تجاوز و مبادرت به ضرب و شتم بازداشت شد.

"محمد فادل ال انساری " 33 ساله اهل " مراکش " در یک حمله وحشیانه به یک خانم توریست اهل " بریتانیا " او را به شدت زخمی کرده و مورد تجاوز قرار داد.

براساس گزارش پلیس این جنایت کار بی رحم که به عنوان یک پیشخدمت در یک رستوران ساحلی کار می کرد به خانم "چریل مدیون" 21 ساله که به عنوان یک توریست از " بریتانیا " به " مراکش " رفته بود و پس از صرف شام آقای "فادل" خواسته او را تا آپارتمانش همراهی کند ولی قربانی را با تهدید چاقو به نزدیک ساحل برده و به او تجاوز کرد و سپس برای از بین بردن شواهد قربانی را با ضربات چاقو از ناحیه گردن و کمر مورد اصابت قرار داده و قصد کشتن او را داشته وسپس از محل جنایت گریخت.

ضرب و شتم وحشیانه زن توریست پس از تجاوز
پلیس در ادامه افزود: این قربانی که غرق در خون بود به سختی توانسته خود را به جاده برساند و به کمک مردم به بیمارستان برده شود.

دکتر او در گزارش خود گفت: نجات "چریل" یک معجزه است.

سپس این قربانی در تلاشی که برای یافتن جنایتکار 5 سال به طول انجامید سرانجام با بررسی DNA موجود بر روی ته سیگار استعمال شده توسط جنایتکار پلیس او را دستگیر شد.

ضرب و شتم وحشیانه زن توریست پس از تجاوز

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که "فدال" در سال 2010 نیز به یک توریست "بریتانیایی" دیگر حمله و تجاوز کرد.

گفتنی است، او که اعتیاد به کوکائین دارد در دادگاهی که برگزار شد به 23 سال حبس محکوم شد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید