١٠ ستاره‌ای که جایشان در یورو ٢٠١٦ خالی است

کد خبر : ۱۹۰۵۶
بازدید : ۱۵۳۷

در ترکیب تیم‌هایی که مجوز حضور در یورو ٢٠١٦ را دریافت کردند، جای خالی برخی نام‌های بزرگ دیده می‌شود که با حضورشان قطعا تماشاگران بیشتری جذب این رقابت‌ها می‌شدند. البته نباید به راحتی از روی نام ستاره‌های هلندی مثل فان‌پرسی، روبن و... گذشت که اصلا نتوانستند مجوز صعود به یورو ٢٠١٦ را بگیرند.

کریم بنزما(فرانسه)
بعد از رسوایی اخلاقی چند‌ سال قبل، این‌بار مهاجم فرانسوی رئال‌مادرید در فاصله چند ماه مانده تا یورو با اتهام اخاذی از والبوئنا، هم تیمی خود روبه‌رو شد تا نه‌تنها دشان سرمربی تیم میزبان بلکه مردم این کشور نیز به غیبت کریم بنزما، ستاره تیمشان در یورو ٢٠١٦ رأی دهند.

ماریو بالوتلی(ایتالیا)
مهاجم سیه‌چرده و جنجالی تیم‌ملی فوتبال ایتالیا بعد از ٢ فصل ناموفقی که در لیورپول و میلان سپری کرد،‌ باید رقابت‌های تیم‌ملی کشورش در یورو ٢٠١٦ را از تلویزیون تماشا کند. او که در جام‌جهانی ٢٠١٤ یکی از مهره‌های اصلی ایتالیا بود، نتوانست نظر کونته را به خود جلب کند.

وینسنت کمپانی(بلژیک)
قطعا مصدومیت کاپیتان بدترین خبر برای مردم بلژیک در آستانه جام ملت‌های اروپا بود. بلژیک که حالا یکی از مدعیان اصلی این رقابت‌ها محسوب می‌شود، به دلیل مصدومیتی که از ناحیه ران برای وینسنت کمپانی مدافع مستحکم و کاپیتان تیمش به وجود آمد، استفاده از او در این تورنمنت محروم است.

فرانک ریبری(فرانسه)
وینگر فرانسوی بایرن‌مونیخ بعد از این‌که مدت زیادی به ‌دلیل مصدومیت از حضور در میادین محروم بود، برای بازگشت به تیم‌ملی فرانسه اعلام آمادگی کرد اما دشان حتی نام ستاره بایرن را در لیست اولیه تیمش قرار نداد تا ریبری بار دیگر خداحافظی‌اش از بازی‌های ملی را اعلام کند.

دیه‌گو کاستا(اسپانیا)
فصل بدی که دیه‌گو کاستا همراه با چلسی پشت‌سر گذاشت، برای او تبعات سنگینی داشت و درنهایت باعث شد او حتی در لیست ٢٣نفره اسپانیا هم قرار نگیرد. با این‌که هیچ‌کس فکر نمی‌کرد دل بوسکه به راحتی از روی نام کاستا عبور کند اما سرمربی قرمزپوشان مهاجمان جوان را به وی ترجیح داد.

ایلکای گوندوغان(آلمان)
ستاره ترک‌تبار تیم‌ملی فوتبال آلمان یکی دیگر از بازیکنانی بود که در آستانه یورو ٢٠١٦ با مصدومیت مواجه شد. ایلکای گوندوغان که فصل درخشانی را در خط میانی دورتموند سپری کرد و همه در انتظار درخشش او در فرانسه بودند، با بدشانسی ٣ماه از میادین دور خواهد بود.

آندره پیرلو(ایتالیا)
یکی از ارکان اصلی موفقیت تیم‌ملی ایتالیا در یک دهه اخیر بعد از نخستین فصلی که در نیویورک‌سیتی آمریکا و خارج از فوتبال اروپا سپری کرد، توسط سرمربی ایتالیا نادیده گرفته شد تا او بدون خداحافظی به دوران درخشان حضورش درجمع لاجوردی‌پوشان پایان دهد.

فرناندو تورس(اسپانیا)
با این‌که علاقه‌مندان به فوتبال در اسپانیا حضور فرناندو تورس آماده را به دیه گو کاستا در خط حمله تیم کشورشان ترجیح داده بودند، دل‌بوسکه در تصمیمی جنجالی حتی مهاجم آماده اتلتیکو را هم دعوت نکرد. تورس با وجود خط خوردن کاستا دعوت نشد تا یکی از ناکام‌های بزرگ لقب بگیرد.

مارکو رویس(آلمان)
هافبک بدشانس تیم‌ملی فوتبال آلمان که جام‌جهانی ٢٠١٤ را هم به خاطر آسیب‌دیدگی از دست داده بود، این‌بار هم در آستانه یک تورنمنت بزرگ نتوانست از بند مصدومیت رها شود تا یواخیم لو خط قرمزی روی نام او بکشد. مارکو رویس قطعا یکی از غایبان بزرگ آلمان در یورو ٢٠١٦ خواهد بود.

رافائل واران(فرانسه)
بازی‌های فشرده در اواخر فصل در ترکیب رئال‌مادرید کار دست مدافع جوان فرانسه داد و او را با مصدومیت شدیدی روبه‌رو کرد. رافائل واران علاوه بر این‌که فینال لیگ قهرمانان اروپا را به دلیل این مصدومیت شدید از دست داد، بلکه از فهرست تیم‌ملی فرانسه خط خورد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید