تهدید جراح ناشی به انتشار عکس‌های زن جوان

کد خبر : ۲۱۴۲۵
بازدید : ۲۵۲۰

شهروند نوشت:

پزشک جوان که از زن بیمار قبل و بعد از عمل جراحی با گوشی همراه خود عکسبرداری کرده بود و با این عکس‌ها اقدام به تبلیغات کاری می‌کرد، دستگیر شد.

زن جوان در حالی ‌که اضطراب و دل‌نگرانی زیادی داشت، برای شکایت به پلیس فتا مراجعه و ادعا کرد كه چندی قبل برای انجام عمل جراحی به مطب یک پزشک مراجعه کردم؛ اما پس از عمل جراحی چون از نتیجه عمل مورد نظر راضی نبودم، در مراجعه بعدی به مرکز درمانی با این فرد اختلاف پیدا کردم و می‌خواستم حقم را پس بگیرم.شاکی پرونده افزود: در حال جر و بحث بودیم که به‌طور همزمان در گوشی تلفن همراهم عکس‌هایی برهنه از من همراه با متن تهدیدآمیزي مبنی بر انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی دریافت کردم. پزشک مورد نظر با این تهدید می‌خواست مرا از پیگیری موضوع نارضایتی درباره عمل جراحی منصرف کند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی درباره این خبر گفت: در پی اعلام شکایت زن جوان و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

سردار بهمن امیری‌مقدم افزود: کارشناسان پلیس فتاي خراسان رضوی پس از جمع‌آوری ادله موجود و تکمیل اطلاعات تحقیقی خود، متهم مورد نظر را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند. این پزشک اعتراف کرده، قبل از انجام عمل جراحی عکسی از بدن بیمار خود با گوشی تلفن همراه گرفته و پس از عمل نیز عکس دیگری که البته تصویر چهره مشخص نیست در کنار عکس قبلی گذاشته و با انتشار این تصاویر در فضای مجازی برای کار خود تبلیغات می‌کرد.سردار بهمن امیری‌مقدم به صاحبان مشاغل در رابطه با توسعه کسب‌و‌کار و تبلیغات در فضای سایبری توصیه کرد: با توجه به گستردگی فضای سایبری، این فضا نیز مانند فضای فیزیکی دارای ضوابط و مقررات مربوط به خود و تابع قوانین جرایم رایانه‌ای مصوب شده است؛ لذا قبل از هر گونه اقدام و عملی، رعایت اخلاق و حفظ حریم خصوصی افراد و همچنین تبعیت آن الزامی است.

تعدادی از خواننده‌های رکنا با ما تماس گرفتند و اعلام کردند این پزشک مرد بوده است و تبلیغات این پزشک را در فضای مجازی مشاهده کرده‌اند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید