پیش بازی اتلتیکو مادرید–آلاوز!

پیش بازی اتلتیکو مادرید–آلاوز!
کد خبر : ۲۴۳۲۴
بازدید : ۱۱۹۶
اتلتیکو مادرید برای شروع فصل جدید مسابقات لالیگا، باید بدون ستاره خط حمله خود، آنتوان گریزمان مقابل آلاوز به میدان برود.

به گزارش وبسایت نود، اتلتیکو مادرید، پس از کسب مقام سومی فصل گذشته لالیگا، با حضور کم رنگ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، به دنبال حضوری قدرتمند - همچون سال‌های اخیر در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا- خواهد بود. این تیم در نخستین دیدار خود باید به مصاف آلاوزی برود که پس از قهرمانی در لیگ دسته دوم اسپانیا، دوباره به لالیگا صعود کرده است، برخلاف اتلتیکو، آلاوز با حضور گسترده در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، به نظر می‌رسد به دنبال باقی ماندن در لالیگا باشد.

این دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که در ۶ دیدار اخیر، آلاوز موفق به کسب ۳ پیروزی مقابل حریف قدرتمند خود شده است و اتلتیکو نیز دو مسابقه را به سود خود به پایان رسانده است. با این حال به دلیل نوسان شدید آلاوز و صعود و سقوط‌های پی در پی این تیم به رقابت‌های دسته دوم و دسته اول فوتبال اسپانیا، آخرین دیدار این دو تیم مربوط به فصل ۲۰۰۵-۰۶ می شود که اتلتیکو موفق شد با تک گل آنتونیو لوپز آن دیدار را به سود خود به پایان برساند.

با این حال هیچ یک از این دو تیم، شباهتی به ۱۰ سال گذشته خود ندارند و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، امسال هم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لالیگا خواهد بود. در دیدار پیش روی این دو تیم، دِی‌ورسون، بازیکن نام آشنای برزیلی و تازه وارد آلاوز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش نخواهد بود، در حالیکه در سوی مقابل، اتلتیکو مادرید، میگل آنخل مویا و آلسیو چرچی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. اما مهمترین غایب این تیم، بی شک آنتوان گریزمان خواهد بود که به دلیل محرومیتی که از فصل پیش داشته است، در این دیدار محروم خواهد بود.

به این ترتیب به نظر می‌رسد باید منتظر حضور فرناندو تورس به جای آنتوان گریزمان در ترکیب روخی بلانکو باشیم تا در کنار خرید تازه این تیم، کوین گامیرو زوج خط حمله اتلتیکو را تشکیل بدهند. همچنین به نظر می‌رسد علی رغم خرید سیمه ورسالیشکو، خوانفران همچنان به عنوان گزینه اول سیمئونه برای پست دفاع راست در ترکیب اصلی این تیم قرار بگیرد. در سوی مقابل، به نظر می‌رسد ایبای گومز که تابستان امسال از اتلتیک بیلبائو به آلاوز پیوسته است، اولین دیدار رسمی خود با این تیم را تجربه خواهد کرد، همچنین احتمال حضور دیگر بازیکن تازه وارد این تیم، کریستین سانتوس -که در تابستان سال جاری از نایمخن به آلاوز پیوسته است- به جای گایزکا توکه‌رو، مهاجم سابق اتلتیک بیلبائو در ترکیب اصلی آلاوز نیز وجود خواهد داشت. با توجه به اینکه آلاوز حضور چشمگیری در پنجره نقل و انتقالات داشته است، به نظر می‌رسد بسیاری از بازیکنان تازه وارد این تیم، برای اولین بار پیراهن این تیم را خواهند پوشید.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بازی اتلتیکو مادرید–آلاوز!

اخبار و نکات این دیدار:
اتلتیکو مادرید ۷ دیدار آخر خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

شاگردان دیگو سیمئونه در ۱۷ دیدار اخیر خانگی خود در لالیگا شکست نخورده اند.

روخی بلانکو همچنین در ۷ دیدار از ۸ دیدار آخر خانگی خود در لالیگا، موفق شدند دروازه خود را بسته نگاه دارند.

اتلتیکو در ۶ دیدا آخر خود مقابل آلاوز، هیچگاه بیش از ۲ گل دریافت نکرده است.

آلاوز در هیچ یک از دیدارهای پیش فصل خود متحمل شکست نشده است، هرچند که در ۳ دیدار با نتیجه ۰-۰ زمین بازی را ترک کردند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید