گریزمان: اگر پنالتی‌ام را برابر رئال گل می‌کردم قهرمان می‌شدیم

آنتوان گریزمان در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا پنالتی‌اش را برابر رئال‌ مادرید از دست داد و در نهایت اتلتیکومادرید نتوانست قهرمان این بازی‌ها شود.

کد خبر : ۲۶۵۸۸
بازدید : ۹۳۳
مهاجم اتلتیکومادرید اظهار کرد اگر در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال‌ مادرید پنالتی‌اش را تبدیل به گل می‌کرد، قهرمان این رقابت‌ها می‌شده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از موندو دیپورتیوو، آنتوان گریزمان در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا پنالتی‌اش را برابر رئال‌ مادرید از دست داد و در نهایت اتلتیکومادرید نتوانست قهرمان این بازی‌ها شود.

مهاجم اتلتیکومادرید درباره این ضربه گفت‌: مطمئن هستم اگر این پنالتی‌ را تبدیل به گل می‌کردم، فاتح لیگ قهرمانان اروپا می شدیم.

مهاجم فرانسوی در ادامه به مجله لوپاریزین گفت: دو ماه از ناکامی مان در فینال یورو 2016 برابر پرتغال می گذرد. در کمتر از دو ماه دو فینال را از دست دادم. در فینال بعدی کسی که جام قهرمانی را بالای سر می‌برد، من هستم. می‌خواهم تمام عناوین ممکن را فتح کنم.

زمانی که دو فینال را از دست دادم، والدین و دوستانم به من گفتند اهمیتی ندارد. تو جوان هستی و می توانی در فینال دیگری حضور داشته باشی اما می‌خواهم در دیدارهای نهایی پیروز شوم چون نمی دانم در فینالی دیگر حضور خواهم داشت یا نه. از دست دادن جام قهرمانی غم انگیز است. دو فینال بزرگ و مهم را از دست دادیم.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید