ویکی‌لیکس سخنرانی هیلاری کلینتون را فاش کرد

ویکی‌لیکس گزیده‌ای از سخنرانی کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا در وال استریت را که به صورت غیرعلنی برگزار شده بود، افشا کرد.

کد خبر : ۲۷۳۵۳
بازدید : ۹۶۰
ویکی‌لیکس گزیده‌ای از سخنرانی کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا در وال استریت را که به صورت غیرعلنی برگزار شده بود، افشا کرد.

به گزارش دویچه وله، هیلاری کلینتون، کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا برای این سخنرانی غیرعلنی در وال استریت پول دریافت کرده بود و وبسایت افشاگر ویکی‌لیکس بخشی از آن را روز جمعه افشا کرد.

ویکی‌لیکس آنچه را که هزاران ایمیل ارسالی از سوی حساب ایمیلی جان پودستا، رییس کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون است، افشا کرده است.

این افشاگری تازه درحالی صورت گرفته که دولت آمریکا رسما روسیه را مسئول حملات سایبری برای تاثیرگذاری بر انتخابات ماه نوامبر سال جاری میلادی اعلام کرده است.

کمپین هیلاری کلینتون صحت ایمیل‌های افشا شده را تایید نکرده است.

این سخنرانی از سوی کلینتون برای مدیران وال استریت که وی برایش پول نیز دریافت کرده است یکی از مسائل اصلی در جریان رقابت انتخاباتی میان کلینتون و برنی سندرز بود و سندرز گفته بود که رقیبش باید محتوای سخنرانی را فاش کند. کلینتون این مساله را رد کرده و گفته بود تنها زمانی این کار را انجام می‌دهد که سندرز هم سخنرانی‌ها و مالیاتی را که پرداخت کرده، افشا کند.

تونی کلارک، مدیر تحقیقات کلینتون در ژانویه سال جاری میلادی مواردی از ایمیل‌ها را به رییس کمپین انتخاباتی کلینتون و سایر کارمندان ارسال کرده بود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید