ساخت پمپ بنزین‌های زیرپله‌ای در تهران

یک مقام مسئول با اشاره به امضای ۳ قرارداد ساخت جایگاه‌های بنزین تک تلمبه‌ای در تهران گفت: پیش‌بینی می‌شود به زودی با مشارکت شهرداری‌ها، ۳۰ تا ۶۰ پمپ بنزین تک تلمبه‌ای در تهران احداث شود.

کد خبر : ۳۱۸۸
بازدید : ۱۴۱۵
یک مقام مسئول با اشاره به امضای ۳ قرارداد ساخت جایگاه‌های بنزین تک تلمبه‌ای در تهران گفت: پیش‌بینی می‌شود به زودی با مشارکت شهرداری‌ها، ۳۰ تا ۶۰ پمپ بنزین تک تلمبه‌ای در تهران احداث شود.

محمدرضا مظلومی در گفتگو با مهر در تشریح برنامه جدید احداث جایگاه های بنزین تک تلمبه‌ای و یا به اصلاح پمپ بنزین‌های زیر پله‌ای در تهران، گفت: در حال حاضر بیش از ۲۲۰ باب جایگاه سوخت مایع و سی. ان. جی در تهران در مدار بهره برداری قرار دارد.

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اعلام اینکه با توجه به حجم خودروهای فعال در تهران باید تعداد جایگاه‌های سوخت سه برابر تعداد موجود باشد، تصریح کرد: بر این اساس با توجه به ارزش افزوده بالای قیمت زمین در تهران، ساخت و راه اندازی جایگاه‌های بنزین تک تلمبه‌ای در تهران در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به مذاکرات انجام گرفته با شورای شهر و شهرداری تهران، اظهارداشت: تاکنون سه قرارداد با سه شرکت خصوصی و صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت به منظور ساخت جایگاه های سوخت تک تلمبه ای در تهران امضا شده است.

مظلومی با بیان اینکه به منظور افزایش انگیزه سرمایه گذاران در ساخت جایگاه‌های سوخت تک تلمبه ای در کنار ارائه تسهیلات کارمزد ویژه ای هم در نظر گرفته است، بیان کرد: سال گذشته برای جایگاه‌های جدید ساخت در تهران ۱۰۰ ریال افزایش نرخ کارمزد پیش بینی شده بود که برای جایگاه های بنزین تک تلمبه‌ای کارمزد بالاتری در نظر گرفته ایم.

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه پیش بینی می‌شود در مرحله اول امکان ساخت ۳۰ تا ۶۰ جایگاه بنزین تک تلمبه‌ای در تهران احداث شود، تاکید کرد: با بهره‌برداری از این جایگاه‌ها مشکلات عرضه بنزین و زمان سوخت گیری خودروها به حداقل کاهش می یابد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید