این کانسپتهای پرزرق و برق (قسمت اول)
شرکتهای تویوتا، فولکس واگن، رنو، چری، بورگوارد، پورشه، سوزوکی و هوندا نیز با عرضه برخی محصولات تازه خود تلاش کردند تا شمایل جدیدی از خود را به بازدیدکنندگان ارائه کنند
کد خبر :
۴۲۸۰۹
بازدید :
۲۹۳۶
فرادید | نمایشگاه فرانکفورت از روز گذشته به شکل جالبی شروع شده و به سرعت به مهم ترین رویداد صنعتی جهان بدل شده است.
عرضه اقسامی از خودروهای جدید و مدرن که کمتر بحثی در مورد تولید آنها وجود داشت باعث شده تا توجه رسانهها و علاقمندان به خودرو به این رویداد دوچندان شود. مرسدس بنز بیشک ستاره اول این رویداد بوده و با عرضه اقسامی از محصولات مفهومی و تولیدی توانست گوی سبقت را از رقبای خود برباید.
به گزارش فرادید، در عین حال شرکت های تویوتا، فولکس واگن، رنو، چری، بورگوارد، پورشه، سوزوکی و هوندا نیز با عرضه برخی محصولات تازه خود تلاش کردند تا شمایل جدیدی از خود را به بازدیدکنندگان ارائه کنند. در خلال یک گزارش تصویری به شرح آنچه در دو روز اخیر اتفاق افتاده می پردازیم.
فیس لیفت تازه محصول الکتریکی ب.ام.و با نام آی3 با اصلاحاتی در ظاهر و بخش فنی به بازدیدکنندگان معرفی شد
تی راک برگ برنده فولگس واگن در بازارهای نوظهوری است که به شدت برای خرید کراس اوورهای ساب کامپکت علاقه نشان می دهند
عالی ترین و لوکس ترین اس یو وی شرکت ب.ام.و در میان فلاش دوربین های عکاسی و جیغ و داد هواداران رونمایی شد
۰