دستگیری قاتل مرد کارتن‌خواب

دستگیری قاتل مرد کارتن‌خواب

رئیس‌پلیس آگاهی استان همدان گفت: فردی که هفته گذشته در منطقه شیرسنگی همدان اقدام به قتل مرد کارتن‌خواب کرده بود، ظهر شنبه دستگیر شد. سرهنگ رضا زارعی افزود: صبح ٢١ آبان پس از تماس شهروندی با کلانتری ١٥ و گزارش مبنی بر وجود جسدی در میدان شیر سنگی، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: پس از حضور مأموران در محل، آنها متوجه گونی حاوی یک جسد شدند که متعلق به مردی ٥٩ساله بود

کد خبر : ۴۶۱۱۲
بازدید : ۱۲۶۶
رئیس‌پلیس آگاهی استان همدان گفت: فردی که هفته گذشته در منطقه شیرسنگی همدان اقدام به قتل مرد کارتن‌خواب کرده بود، ظهر شنبه دستگیر شد. سرهنگ رضا زارعی افزود: صبح ٢١ آبان پس از تماس شهروندی با کلانتری ١٥ و گزارش مبنی بر وجود جسدی در میدان شیر سنگی، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: پس از حضور مأموران در محل، آنها متوجه گونی حاوی یک جسد شدند که متعلق به مردی ٥٩ساله بود.

دستگیری قاتل مرد کارتن‌خواب

رئیس‌پلیس آگاهی همدان اضافه کرد: تیمی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی با حضور در محل جرم موضوع را مورد بررسی قرار دادند. سرهنگ زارعی افزود: پس از یک هفته تلاش شبانه‌روزی تیم ویژه پلیس آگاهی، مشخص شد که این فرد کارتن‌خواب در مکان دیگری به قتل رسیده و قاتل جسد را به منطقه شیرسنگی منتقل کرده است. وی توضیح داد: چندی پیش مرد ٣٢ساله‌ای برای درامان‌ماندن مرد ٥٩ساله کارتن‌خواب از گزند سرما، وی را در پارکینگ خانه پناه می‌دهد.

رئیس‌پلیس آگاهی همدان ادامه داد: این جوان در ادامه به علت سوءظن به این مرد، با کوبیدن ضربات سنگ بر سر مقتول، او را به قتل می‌رساند. سرهنگ زارعی گفت: پس از بررسی پرونده عوامل پلیس آگاهی در یک اقدام ضربتی قاتل را دستگیر و به علت وجود مدارک و مستندات دقیق، قاتل به عمل خود اعتراف کرد. یکشنبه هفته گذشته این جسد داخل گونی در میدان شیر سنگی همدان کشف شد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید