نامه دو نماینده به قوه قضائیه درباره لیست "جعلی"

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز و مؤید حسینی صدر نماینده مردم خوی و چایپاره با صدور نامه‌ای خطاب به آیت‌الله آملی‌ لاریجانی رئیس قوه قضائیه خواستار برخورد با کسانی شده‌اند که اسامی جعلی نمایندگان دریافت کننده پول از محمدرضا رحیمی معاون اول دولت سابق را منتشر کرده بودند.

کد خبر : ۴۷۲
بازدید : ۱۱۷۷

فرادید | مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز و مؤید حسینی صدر نماینده مردم خوی و چایپاره با صدور نامه‌ای خطاب به آیت‌الله آملی‌ لاریجانی رئیس قوه قضائیه خواستار برخورد با کسانی شده‌اند که اسامی جعلی نمایندگان دریافت کننده پول از محمدرضا رحیمی معاون اول دولت سابق را منتشر کرده بودند.

به گزارش فرادید، این دو نماینده از دستگاه قضایی درخواست کرده اند اسامی نمایندگانی که از رحیمی پول گرفته اند را اعلام کند.

در این نامه آمده است: «ما در انتخابات دوره هشتم و نهم به عنوان کاندیدای مستقل حضور پیدا کرده‌ایم و با حمایت قاطع آحاد مردم و عموماً قشر مستضعف انتخاب شده‌ایم و خوشبختانه از طرف هیچ شخص، گروه و جناح خاصی مورد حمایت مالی قرار نگرفتیم و فقط وامدار مردم و نظام جمهوری اسلامی هستیم.»

بنا به نوشته حسینی و پزشکیان "در دوره هشتم و نهم، برخی از رقبای انتخاباتی مورد حمایت طیف رحیمی قرار داشتند که اطلاعات مربوطه قابل ارائه می‌باشد."

چندی است لیستی که ادعا می شود حاوی نام نمایندگانی است که از محمد رضا رحیمی معاون اول دولت دهم پول گرفته اند، در شبکه اجتماعی دست به دست می شود.

در این لیست نام برخی نمایندگان اصلاح طلب هم چون مسعود پزشکیان دیده می شود.

تاکنون هیچ مرجعی صحت این لیست را تائید نکرده است.

محمد رضا رحیمی می گوید در جریان انتخابات مجلس هشتم از سوی اصولگرایان ماموریت یافته است به برخی نامزدهای همسو انتخابات کمک مالی کند. او می گوید تعداد این افراد 170 نفر بوده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید