تصادف مرگبار در اتوبان آزادگان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از کشته شدن یک نفر در حادثه برخورد خودروی سواری با گاردریل کناری در بزرگراه آزادگان خبر داد.

کد خبر : ۴۸۱۲
بازدید : ۲۵۴۳
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از کشته شدن یک نفر در حادثه برخورد خودروی سواری با گاردریل کناری در بزرگراه آزادگان خبر داد.

سید جلال ملکی در گفتگو با ایلنا درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۴۵: ۹ شب گذشته رانندگان خودروهای عبوری در بزرگراه آزادگان،تصادف مرگباری را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دادند.

وی افزود: ستاد فرماندهی تهران بلافاصله آتش‌نشانان دو ایستگاه این سازمان را به محل حادثه در بزرگراه آزادگان نرسیده به آزادراه تهران - ساوه اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت:در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری زانتیا با دو سرنشین در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان در حال حرکت بود که به دلیل نامعلومی از مسیر اصلی خارج شده و به شدت با گاردریل کنار بزرگراه برخورد کرده و پس از شکستن گاردریل‌های کنار جاده در قسمت فضای سبز بین خط‌های کندرو و تندرو بزرگراه متوقف شده بود.

وی گفت: هر دو سرنشین به شدت آسیب دیده و در داخل خودرو محبوس شده بودند از این رو آتش‌نشانان با استفاده از ابزار مخصوص نجات، قسمتی از بدنه خودرو را بریدند و پس از تلاش فراوان موفق شدند هر دو مجروح را از خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دهند.

ملکی با اشاره به اینکه متاسفانه راننده ۲۴ ساله خودرو به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان سپرده گفت: سرنشین دیگر خودروی سواری که مردی ۳۰ ساله بود از ناحیه سر و دست و پا و کمر دچار آسیب‌دیدگی شده بود که توسط تکنیسین‌های اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از انتقال خودرو، با استفاده از جرثقیل به حاشیه امن بزرگراه، محل حادثه را به عوامل پلیس راهور تحویل دادند تا ماموران پلیس راه علت وقوع این حادثه را بررسی و اعلام کنند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید