کاهش قیمت فولکس‌واگن تیگوان در جهان

کاهش قیمت فولکس‌واگن تیگوان در جهان

در یک بازار رقابتی، عرضه کننده برای اینکه بتواند خودروی خود را به فروش برساند دست به چنین کاهش قیمت ها و ارائه تخفیف های گوناگون می زند! حال این موضوع را با افزایش قیمت‌های گاه ساعتی خودروسازان داخلی مقایسه کنید که هیچ دلیلی را نیز برای افزایش بهای محصولات خود اعلام نمی کنند.

کد خبر : ۴۸۴۶۰
بازدید : ۱۷۵۹

تنها چند ماه از فروش فولکس‌واگن تیگوان بازطراحی شده در آمریکا می‌گذرد اما این خودروساز آلمانی به منظور رقابت بهتر در این کلاس بهای شاسی‌بلند خود را کاهش داده است. وبسایت آمریکایی اتوموتیو نیوز گزارش داده که فولکس‌واگن به نمایندگی‌های خود اعلام کرده بهای مدل پایه تیگوان S با کاهش 600 دلاری به 25495 دلار رسیده است؛ اما مدل SE کاهش بهای بیشتری داشته به گونه‌ای که قیمت پایه این خودرو با کاهش 2180 دلاری به 27650 دلار رسیده است. به همین منوال مدل لوکس‌تر تیگوان SEL بهای آغازین 31990 دلاری دارد که کاهش 1460 دلاری نسبت به گذشته را نشان می‌دهد؛ اما بهای مدل پرچم‌دار تیگوان SEL پریمیوم بدون تغییر همان 37150 دلار باقی مانده است.

کاهش قیمت فولکس‌واگن تیگوان در جهان

گفته شده این تغییر قیمت برای خریداران قبلی نیز اعتبار دارد یعنی مشتریانی که قبلاً خرید کرده‌اند هم‌اکنون نیز می‌توانند از این تخفیف قیمت بهره‌مند باشند. به نظر نمی‌رسد هیچ تغییر دیگری جدای از کاهش قیمت تیگوان رخ داده باشد اما وب‌سایت فولکس‌واگن پیشنهاد می‌کند مدل‌هایی که تغییر قیمت را تجربه کرده‌اند تیگوان 2018.5 خوانده خواهند شد. این کراس اوور دارای پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو با قدرت 184 اسب بخار و گشتاور 299 نیوتون متر می‌باشد.

کاهش قیمت فولکس‌واگن تیگوان در جهان

پیشرانه یاد شده به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک متصل شده و با پرداخت 1300 دلار می‌توان سیستم چهار چرخ محرک سفارشی را نیز به دست آورد. در یک بازار رقابتی، عرضه کننده برای اینکه بتواند خودروی خود را به فروش برساند دست به چنین کاهش قیمت ها و ارائه تخفیف های گوناگون می زند! حال این موضوع را با افزایش قیمت‌های گاه ساعتی خودروسازان داخلی مقایسه کنید که هیچ دلیلی را نیز برای افزایش بهای محصولات خود اعلام نمی کنند.

منبع : پدال

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید