لقب مورد پسندترین کمپانی سال به اپل رسید

لقب مورد پسندترین کمپانی سال به اپل رسید

در چند ماه اخیر اپل با حواشی کاهش سرعت و قدرت پردازنده‌های آیفون روبرو بوده و جدای از آن پرونده‌های مهمی را پیش روی خود می‌بیند. با وجود این مسائل هیچ‌چیز باعث نشده که سازندگان آیفون موفق به دریافت یکی از مهم‌ترین جوایز سال فورچن نشوند

کد خبر : ۴۹۲۰۸
بازدید : ۲۱۴۱

فرادید | در شرایطی که اپل طی سال 2017 میلادی شرایط سختی را پشت سر گذاشت اما این کمپانی برای یازدهمین سال متوالی توانست لقب مورد پسندترین کمپانی سال را از فورچن به خود اختصاص دهد. در چند ماه اخیر اپل با حواشی کاهش سرعت و قدرت پردازنده‌های آیفون روبرو بوده و جدای از آن پرونده‌های مهمی را پیش روی خود می‌بیند. با وجود این مسائل هیچ‌چیز باعث نشده که سازندگان آیفون موفق به دریافت یکی از مهم‌ترین جوایز سال فورچن نشوند.

به گزارش فرادید، نشریه فورچن امسال نظرسنجی خود برای یافتن مورد پسندترین کمپانی سال از 3900 مدیر، تحلیل‌گر، مدیر اجرایی و کارشناس انجام داده و نهایتا به نتایجی دست یافته که نشان می‌دهد بعد از اپل آمازون و آلفابت به عنوان کمپانی مادر گوگل به ترتیب جایگاه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند. در این رتبه‌بندی مایکروسافت هفتم شده.

لقب مورد پسندترین کمپانی سال به اپل رسید

به گفته فورچن مسئولین این نشریه چیزی بیش از 1500 کمپانی مختلف را مورد بررسی قرار داده و اطلاعات مختلفی از درآمد، سود و نحوه عملکرد آنها در سال 2017 را به دست آورده‌اند. هرچند فهرست منتشر شده 100 کمپانی برتر دنیا را رده‌بندی کرده اما در نهایت 10 رتبه اول آن از اهمیت بالایی برخوردار هستند. در ادامه می‌توانید فهرست 10 کمپانی مورد پسند سال 2017 را مشاهده کنید:

  1. اپل
  2. آمازون
  3. آلفابت
  4. برکشایر هاتاوی
  5. استارباکس
  6. والت دیزنی
  7. مایکروسافت
  8. ساوت‌وست ایرلاینز
  9. فداکس
  10. جی‌پی مورگان چیز
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید