قتل‌های سریالی باغبان کانادایی

قتل‌های سریالی باغبان کانادایی

باغبان جنایتکار همجنس گرا که هشت ماه قبل به اتهام قتل دستگیرشده بود درتازه‌ترین بازجویی‌ها به قتل 5 مرد میانسال اعتراف کرد. در میان قربانیان قاتل مخوف سریالی دو ایرانی هم شناسایی شده‌اند.

کد خبر : ۴۹۸۲۴
بازدید : ۱۷۳۶
قتل های سریالی باغبان کانادایی
باغبان جنایتکار همجنسگرا که هشت ماه قبل به اتهام قتل دستگیرشده بود درتازه‌ترین بازجویی‌ها به قتل 5 مرد میانسال اعتراف کرد. در میان قربانیان قاتل مخوف سریالی دو ایرانی هم شناسایی شده‌اند. به گزارش «گاردین»، «بروس مک آرتور»- 66 ساله- اواسط سال گذشته میلادی درعملیات مأموران پلیس شهر «تورنتو» کانادا دستگیر شد. وی که تمایلات همجنسگرایانه داشت، پس ازمدت‌ها سرانجام قفل سکوتش را شکست و به قتل پنج مرد اعتراف کرد.

«هانک ایدزینکا» سخنگوی پلیس تورنتو گفت: «بروس» اوایل ماه مه سال گذشــــــته -اردیبهشت- در جریان تحقیق درباره پرونده گم شدن دو مرد دستگیر شد تا اینکه در بازجویی‌ها علاوه بر اعتراف به قتل 2 مرد گمشده و کشتن 3 نفر دیگر نیز اعتراف کرد.
با وجود این اظهارات و شیوه و شگرد قاتل، کارآگاهان جنایی احتمال می‌دهند این پرونده قربانیان بیشتری داشته باشد.ضمن اینکه وقوع چنین جنایاتی در تورنتو سابقه نداشته است.»وی افزود: «دو قربانی این پرونده که در فاصله سال‌های 2012 تا 2017 ناپدید شده و به قتل رسیده‌اند، ایرانی بوده و بین 40 تا 50 سال داشته‌اند. پزشکی قانونی پس از بررسی اجساد، هویت آنها را «م.ک» و «س. م» اعلام کرده است.
این قاتل سریالی همچنین «اندرو کینس من» و «سلیم اسن» را در سال 2010 و «دین لیسوویک» را نیز در فاصله سال‌های 2016 تا 2017 به قتل رسانده است.با این حال به نظرمی رسد این جنایتکارمرتکب قتل‌های مشابه دیگرنیزشده باشد که تحقیقات تخصصی دراین باره ادامه دارد.»

تحقیقات تخصصی پلیس همچنین نشان داده که قربانیان باغبان، از مهاجرانی بودند که در تورنتو اقامت داشتند. کارآگاهان امیدوارند با بررسی خانه این باغبان قاتل در منطقه «بای ویو» بتوانند زوایای پنهان این پرونده را روشن کنند.این درحالی است که باغبان جنایتکاردربازجویی‌ها گفته، پس ازآنکه به خانه قربانیانش رفته، آنها را درفرصتی مناسب به قتل رسانده وبا توجه به آشنایی کامل با خانه سایرمشتری هایش، اجساد را به باغچه خانه‌های آنها برده ودورازچشم دیگران دفن کرده است.
منبع : روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید