پرتقاضاترین خودروهای بازار کدامند؟

پرتقاضاترین خودروهای بازار کدامند؟

بعد از خودروهای ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومانی، خودروهای با سطح قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان پرتقاضاتر بوده و معادل ۱۸.۹ درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده‌اند.

کد خبر : ۴۹۹۱۸
بازدید : ۲۰۰۷

خودروهای با سطح قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان بیشترین تقاضا را در بازار خودرو به خود اختصاص داده‌اند. شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران طی نظرسنجی با مشتریان خودروهای داخلی و وارداتی درباره سطح کیفی خودروهای عرضه شده در شش ماهه نخست امسال، سهم بازار هر یک از این خودروها را بررسی کرده است.طبق این بررسی خودروهای با سطح قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، بیشترین تقاضای بازار را به خود اختصاص داده و ۶۳.۳ درصد از بازار خودروهای سواری را در اختیار دارند.

پرتقاضاترین خودروهای بازار کدامند؟
بعد از خودروهای ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومانی، خودروهای با سطح قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان پرتقاضاتر بوده و معادل ۱۸.۹ درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده‌اند.بعد از این‌ها خودروهای با سطح قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان ۵.۹ درصد سهم بازار، خودروهای با سطح قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان ۵.۷ درصد سهم بازار، خودروهای با سطح قیمتی ۱۰۰ تا ۱۲۵ میلیون تومان معادل ۳.۳ درصد سهم بازار، خودروهای با سطح قیمتی بیشتر از ۲۰۰ میلیون تومان ۱.۸ درصد سهم بازار و خودروهای با سطح قیمتی ۱۲۵ تا ۲۰۰ میلیون تومان نیز ۱.۱ درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده‌اند.


منبع: ایسنا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید