آیا فولکس جتا 2019 به ایران می‌آید؟

آیا فولکس جتا 2019 به ایران می‌آید؟

در عین حال اتفاق مثبت و بزرگی که در نسل تازه این اتومبیل رخ داده افزایش گشتاور این موتور تا میزان 250 نیوتن‌متر در کنار استفاده از جعبه‌دنده 7 سرعته دوکلاچه DSG است که به جتا هندلینگ و کشش کم‌نظیری ارائه می کند. مصرف سوخت خودرو نیز پس از این بهسازی‌ها به کمتر از 6 لیتر در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی رسیده که میزان قابل تاملی است.

کد خبر : ۵۲۳۵۳
بازدید : ۴۷۷۸

آیا فولکس جتا 2019 به ایران می‌آید؟

فرادید | با نگاهی به آتیه قراردادهای خودرویی که پس از برجام مابین شرکای ایرانی و سازندگانی جهانی صنعت خودرو منعقد شد، به وضوح می توان بروز یک نبرد تمام عیار را در کلاس سدان‌های کوچک مشاهده کرد. بررسی چشم‌انداز کلاس سدان‌های کامپکت و کوچک ایران نشان می‌دهد پس از ورود هیوندای الانترا، عرضه نسل تازه فولکس جتا به بازار ایران که به تازگی در نمایشگاه ژنو معرفی شاید حیات این کلاس را وارد عصر جدیدی کرده است.

آیا فولکس جتا 2019 به ایران می‌آید؟

این اتفاق اگر محقق شود و ماموت خودرو بتواند این سدان آلمانی برجسته را در نمونه پایه وارد بازار ایران کند قطعا شرایط تازه و پیچیده ای را به بازار خودروی ایران تحمیل نموده و علاوه بر تقاضای انبوه داخلی، کل نیاز خریداران به خودروهای سدان خارجی که قبلا با واردات تویوتا کورولا و هم اینک از راه عرضه سراتو سدان 2018 تامین می‌شد، از محل کارخانه های داخلی برطرف می‌شود.

آیا فولکس جتا 2019 به ایران می‌آید؟

به گزارش فرادید، جتا 2019 همان راه همیشگی خود را در تسخیر قلب میلیون ها خریدارش در سرتاسر جهان رفته است. اتومبیل استراتژیک فولکس در آمریکا، اروپا و چین محصول جالب و پرجاذبه‌ای است که بدون دردسر کار می‌کند، ظاهر مدرنی دارد، سریعا از چشم نمی‌افتد و در عین حال تجهیزات فراوانی دارد.

آیا فولکس جتا 2019 به ایران می‌آید؟

این خودرو با احتمال فراوان ورود به خط تولید ماموت یکی از گزینه هایی است که حتی می‌تواند 301 محصول تازه پژو و الانترا ساخت هیوندای را از چشم خریداران ایرانی بیاندازد و در عین حال بر سلطه چند ساله مزدا3 بر این کلاس خاص پایان خواهد داد. این خودرو که محصولی مزین به زبان طراحی جدید فولکس است، در نسل جدید بیش از هر زمان دیگری لوکس و مجلل جلوه می‌کند و مای بیرونی خوبی داشته که می‌تواند در کنار اعتبار آلمانی بودن، فولکس‌بودن و جتا بودن خریداران بیشتری را عایدش کند.

آیا فولکس جتا 2019 به ایران می‌آید؟

تم اصلی فضای داخلی جتا البته هنوز هم اقتصادی و ساده با خاصیت کاربردی و ارگونومیک بودن است و در نخستین نگاه شما را به مسیر یک دهه اخیر فولکس در طراحی چیدمان داخلی محصولاتش می‌برد. خطوطی تیز و به هم پیوسته که در سراسر داشبورد حضور داشته و نظم آهنین آلمان‌ها را یادآوری می‌کنند.

آیا فولکس جتا 2019 به ایران می‌آید؟

در مقایسه با داشبوردهای ژاپنی و نیز نمونه‌های فرانسوی، جتا به نظر خودروی محقری است اما همین اتومبیل توانسته با اسم رمز سادگی سالانه بیش از 400 هزار دستگاه در سرتاسر جهان فروش داشته باشد و سود سرشاری را عاید فولکس واگن کند.جالب است که این خودروی سدان واقتصادی که در اروپا طرفداران چندانی ندارد در فاصله سال 2011 تا 2017 که نسل قبلی این محصول در همین دوره تولید شد در آمریکا بیش از 1 میلیون دستگاه فروش داشته است.

آیا فولکس جتا 2019 به ایران می‌آید؟

استفاده از پلتفرم کاملا جدید MQB موجب شده تا جتا 2019 بیش از هر زمان دیگری یک محصول نرم و راحت با سواری دلپذیر باشد که برای خانواده‌های کوچ و متوسط این امر یک ضرورت اساسی است. از آنجا که موتور به کاررفته در جتای جدید از گونه 1400سی‌سی توربو بوده، قدرت نهایی جتا 2019 در نمونه پایه 147 اسب بخار است که همپای استانداردهای این کلاس بوده و خریداران را می‌تواند راضی نگه دارد.

آیا فولکس جتا 2019 به ایران می‌آید؟

در عین حال اتفاق مثیت و بزرگی که در نسل تازه این اتومبیل رخ داده افزایش گشتاور این موتور تا میزان 250 نیوتن‌متر در کنار استفاده از جعبه‌دنده 7 سرعته دوکلاچه DSG است که به جتا هندلینگ و کشش کم‌نظیری ارائه می کند. مصرف سوخت خودرو نیز پس از این بهسازی‌ها به کمتر از 6 لیتر در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی رسیده که میزان قابل تاملی است.

آیا فولکس جتا 2019 به ایران می‌آید؟

داخلی‌سازی 30 درصدی و قیمت‌گذاری مناسب ماموت می‌تواند جتا 2019 را به محصولی با قیمت منسب بدل کند تا از پس رقبای 150 میلیون خود به خوبی برآید. از آنجا که قیمت نمونه پایه جتا 2019 حدود 17500دلار تعیین شده شانس اینکه این سدان کوچک در ایران بهایی 100 تا 120 میلیونی داشته باشد بالاست.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید