دستگیری سارقان حرفه‌ای در نوروز بخاطر مرغ دزدی!

رئیس کلانتری قلعه نو از دستگیری ۲ سارق مرغ دزد در محدوده قلعه نو خبر داد.

کد خبر : ۵۳۵۶۸
بازدید : ۱۳۱۳
مرغ دزد‌ها در قلعه نو دستگیر شدندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سروان علی اصغر مرادزاده رئیس کلانتری قلعه نو از دستگیری ۲ سارق مرغ دزد در محدوده قلعه نو خبر داد.

مرادزاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشت زنی در محدوده قلعه نو بودند، ۲ سارق را در سرقت از یک مغازه مرغ فروشی مشاهده و به تعقیب آن‌ها می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان که با دیدن خودروی پلیس سوار بر خودروی خود شده و سعی در فرار داشتند، تعدادی از اموال مسروقه را رها کرده و تلاش می‌کنند که از دست قانون بگریزند که این اقدام با تعقیب پلیس روبرو شده و در نهایت پس از چند دقیقه دستگیر شدند.

رئیس کلانتری قلعه نو اضافه کرد: متهمان به همراه خودرو و تجهیزاتی که به سرقت برده بودند به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفتند که در نتیجه به جرم خود مبنی بر سرقت از مغازه مذکور اعتراف و همچنین در بازرسی از خودروی آن‌ها تعدادی ادوات سرقت از جمله دیلم، شاه کلید و تعدادی اموال مسروقه از جمله ترازوی دیجیتالی و مقادیری مرغ کشف شد.

مرادزاده تاکید کرد: متهمان پس از اعتراف به جرائم خود برای تحقیقات بیشتر به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده و اموال مسروقه پس از شناسایی مالکش به وی بازپس داده شد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید