شرایط فروش وانت آریسان اعلام شد

شرایط فروش وانت آریسان اعلام شد

در روش فروش اعتباری، صرفا مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که فاقد هرگونه چک برگشتی باشند. از این رو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش ثبت نام، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند ثبت نام و واریز وجه امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر : ۵۴۶۷۹
بازدید : ۱۵۵۸

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تامین نیاز مشتریان به خودرو های کار سبک، فروش نقدی و اعتباری وانت آریسان را از امروز یکشنبه بیست و ششم فرودین ماه و در سال حمایت از کالای ایرانی آغاز کرد. فروش نقدی وانت آریسان دوگانه با قیمت 27 میلیون 274 هزار تومان و موعد تحویل 15 روزه است و این خودرو در طرح فروش اعتباری، با پیش پرداخت 9 میلیون و 500 هزار تومان و مابقی درقالب یک چک شش ماهه، دو چک شش ماهه، چهار چک شش ماهه، شش چک شش ماهه و هشت چک شش ماهه عرضه می شود.

شرایط فروش وانت آریسان اعلام شد

متقاضیان که قادرند از یک شنبه بیست و ششم فروردین ماه در این طرح ثبت نام کنند بایستی به صورت حضوری و یا آنلاین در این طرح شرکت کرده و از مزایای آن بهره مند شوند. در روش فروش اعتباری، صرفا مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که فاقد هرگونه چک برگشتی باشند. از این رو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش ثبت نام، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند ثبت نام و واریز وجه امکان پذیر خواهد بود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید