آغاز پیش فروش شاسی‌بلندهای ایران خودرو

آغاز پیش فروش شاسی‌بلندهای ایران خودرو

سود مشارکت این طرح 18 درصد بوده ضمن اینکه سود انصراف از طرح 15 درصد می‌باشد. از جمله دیگر شرایط ویژه موجود در بخشنامه می‌توان به امکان صلح تا یک مرتبه اشاره کرد.

کد خبر : ۵۴۹۲۷
بازدید : ۱۸۷۹

گروه خودروسازی ایران خودرو در نظر دارد برای اولین بار در سال 97 پیش فروش محصولات شاسی‌بلندخود را آغاز نماید. به اطلاع کلیه متقاضیان محصولات ایران خودرو می‌رساند، شرایط پیش فروش اردیبهشت ماه 97 خودروهای شاسی‌بلند هایما اس5، هایما اس7و سوزوکی ویتارا از فردا یکشنبه 97/02/02 لغایت 97/02/31 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت ارائه می‌گردد. پیش‌پرداختی که در حالت یک ودیعه‌ای لازم است برای هر یک از سه خودروی هایما اس5، سوزوکی گرند ویتارا و هایما اس7 پرداخت شود به ترتیب 45، 74 و 50 میلیون تومان بوده ضمن اینکه زمان تحویل هر خودرو به ترتیب مرداد، شهریور و مهر 97 است.

آغاز پیش فروش شاسی‌بلندهای ایران خودرو

سود مشارکت این طرح هم 18 درصد بوده ضمن اینکه سود انصراف از طرح 15 درصد می‌باشد.از جمله دیگرشرایط ویژه موجود دربخشنامه می‌توان به این موارد اشاره کرد. امکان ایجاد تعهد براي شماره مشتري دوم نمایندگی وجود دارد. همچنین در این بخشنامه، امکان صلح تا یک مرتبه فراهم می باشد. قیمت محصولات اعلام نشده و بهای نهایی هر خودرو متعاقبا به اطلاع خریداران می‌رسد. زمان فعال سازی این بخشنامه نیز ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ دوم اردیبهشت‌ماه 1397 می‌باشد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید