شاسی‌بلند جدید داچیا در راه است

شاسی‌بلند جدید داچیا در راه است

باتوجه به ابعاد و اندازه اتومبیل در زیر پرده و همچنین اطلاعاتی که به صورت شایعه در رسانه‌ها منتشر شده است، می‌توان به این موضوع اشاره داشت که محصول جدید داچیا یک اتومبیل کراس اوور کامپکت خواهد بود که از زبان طراحی تازه کمپانی سود می برد.

کد خبر : ۵۶۳۵۲
بازدید : ۱۷۰۹

خودروساز رومانیایی یک شاسی‌بلند جدید می‌سازد. داچیا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین زیرمجموعه‌های رنو فرانسه که از سال 1968 میلادی کار خود را آغاز کرده ، به مناسبت سالگرد 50 سالگی تاسیس و شروع به کار خود در بازارهای جهانی، تصویری از مهم‌ترین اتفاقات تاریخ خود منتشر کرده و به نوعی از عرضه یک خودروی جدید با ابعادی نزدیک به رده کراس‌اوور کامپکت خبر داده است.

شاسی‌بلند جدید داچیا در راه است

آن طور که از تقویم داچیا مشخص است، محصول جدید شرکت خودروسازی داچیا که زیر پرده پنهان شده از مدل داستر کوچک تر بوده گرچه هنوز اطلاعات دقیقی از آن منتشر نشده و یا حتی نامی برای آن انتخابنشده است. باتوجه به ابعاد و اندازه اتومبیل در زیر پرده و همچنین اطلاعاتی که به صورت شایعه در رسانه‌ها منتشر شده است، می‌توان به این موضوع اشاره داشت که محصول جدید داچیا یک اتومبیل کراس اوور کامپکت خواهد بود که از زبان طراحی تازه کمپانی سود می برد.

منبع : خبر خودرو

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید