قیمت و طرح جدید فروش هایما اس7توربو

قیمت و طرح جدید فروش هایما اس7توربو

شاسی‌بلند ھايما اس7 توربوشارژ ضمن برخورداري از زيبايي، ايمني و تجھیزات مناسب، داراي موتور پرقدرت مجھز به توربوشارژر بوده و مي‌تواند بعنوان محصولي متفاوت مورد توجه مشتريان قرار گیرد.

کد خبر : ۵۶۷۱۹
بازدید : ۳۷۳۸

طرح جدید فروش اقساطی شاسی‌بلند هایما S7 توربو اتوماتیک با تحویل فوری فردا ابلاغ می‌شود. ایران خودرو در نظر دارد دور جدید فروش خودروی هایما S7 را با قیمت جدید آغاز نماید. بعد از اعلام قیمت های جدید این خودرو، ایران خودرو در نظر دارد این شاسی‌بلند چینی را در 6 رنگ مختلف به متقاضیان ارائه کند. قیمت جدید هایما اس7 303/104 میلیون تومان بوده که بایستی ابتدا 55 میلیون تومان از آن را به حساب شرکت واریز نمود و باقی مبلغ را در 2، 3 و 4 طی 6 ماه به حساب شرکت واریز نمود.

قیمت و طرح جدید فروش هایما اس7توربو

موعد تحویل خودرو 30 روزه بوده و متقاضیان بایستی طبق قراردادی که با شرکت به امضا می کنند در زمان معین چک‌های تحویل داده شده به شرکت را پاس کنند. براساس این گزارش زمان فعال سازي بخشنامه فروش اقساطی از طریق نمایندگی‌های مجاز، ساعت 10 روز سه شنبه مورخ 25 است. شاسی‌بلند ھايما اس7 توربوشارژ ضمن برخورداري از زيبايي، ايمني و تجھیزات مناسب، داراي موتور پرقدرت مجھز به توربوشارژر بوده و مي‌تواند بعنوان محصولي متفاوت مورد توجه مشتريان قرار گیرد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید