سقوط پسر ۳ ساله از سرسره

سقوط پسر ۳ ساله از سرسره

سقوط کودک ۳ ساله از سرسره پارک او را تا یک قدمی مرگ برد. پدر نیما کوچولو در این باره به ایسنا گفت: یکی از شب‌های ماه رمضان پسرم را به پارک گلچین درخیابان نبرد جنوبی در منطقه ۱۵ که نزدیکی خانه‌مان است بردم.

کد خبر : ۵۷۸۸۶
بازدید : ۹۵۱

سقوط پسر ۳ ساله از سرسره

سقوط کودک ۳ ساله از سرسره پارک او را تا یک قدمی مرگ برد. پدر نیما کوچولو در این باره گفت: یکی از شب‌های ماه رمضان پسرم را به پارک گلچین درخیابان نبرد جنوبی در منطقه ۱۵ که نزدیکی خانه‌مان است بردم.

در قسمت بازی کودکان، سرسره‌ای تونلی وجود دارد که کودکان از این سرسره بسیار استقبال می‌کنند، معمولاً فاصله بین نرده‌ها در سرسره‌ها حدود ۱۰ سانت است، اما درقسمتی از این سرسره فاصله بین دو نرده به حدود ۳۰ سانت رسیده بود که سبب شد فرزند سه ساله‌ام از این وسیله بازی سقوط کند.

پدر نیما با بیان اینکه فرزندم از سرسره سقوط کرده و سرش بشدت دچار خونریزی شده گفت: در نهایت با کاهش ضریب هوشیاری پسرم به زیر ۱۰ درصد، عمل جراحی روی سرش انجام گرفت و در بیمارستان بستری است. تمام افرادی که آن شب شاهد این حادثه بودند شماره تلفن خود را برای اینکه درهر دادگاهی شهادت دهند به ما دادند، اما چند روزی از این حادثه گذشته و همچنان این وسیله ناایمن در قسمت وسیله بازی کودکان است و مسئولان پارک نیز بی‌تفاوت از کنار آن می‌گذرند.

وی ادامه داد: البته از شهرداری منطقه ۱۵ برای دلجویی با ما تماس گرفتند و قرار شده است که با ما دیداری داشته باشند و در این جلسه حتماً گلایه هایمان را مطرح خواهیم کرد.

این درحالی است که زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در خصوص این حادثه و وجود وسایل ناایمن بازی در بوستان‌های شهر تهران نیز در گفت‌و‌گویی اعلام کرده است: باید ابعاد این حادثه مورد بررسی قرار گیرد که آیا این حادثه به‌دلیل ناایمن بودن وسیله بازی بوده یا نه؛ اما موضوع ایمنی فضا‌های شهری یکی از موضوعات مهمی است که توسط کمیته ایمنی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: پارک‌ها و وسایل بازی پارک‌ها حتماً باید از استاندارد‌های لازم برخوردار باشد. این درتعهد پیمانکاران است که همه تجهیزات مورد بازبینی قرار گیرد و ایمنی آن‌ها بررسی شود. در صورت هر نقص ایمنی و فرسودگی که احتمال آسیب‌رسانی به شهروندان را داشته باشد پیمانکار باید بجز جبران خسارت، پاسخگو نیز باشد.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید